Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hij zegt toch ook als ze 6 headliners doen lijkt me een logische in een co-headline systeem zeker een PP naam en moet nog wat gewicht bij net zoals Rock werchter doet met gorillaz
Hij zegt toch ook als ze 6 headliners doen lijkt me een logische in een co-headline systeem zeker een PP naam en moet nog wat gewicht bij net zoals Rock werchter doet met gorillaz
Zeker daarom vind ik het ook wel interessant wat Pinkpop gaat doen dit jaar, want er zijn weinig echt grote klappers dus moeten ze toch met een andere oplossing gaan komen. Denk dat het sowieso iets voor in de toekomst ook moet wezen want die grote klappers komen steeds minder naar festivals
Komt waarschijnlijk iedere keer net niet goed uit, waardoor het onmogelijk is om ze voor Pinkpop vast te leggen. Verwacht geen onwil, want voor Pinkpop gewoon een sterke headliner. Op zoveel festivals hebben ze afgelopen jaar ook niet gestaan hè
Zijn per definitie alle namen op BKS uitgesloten voor Pinkpop? Want staan wat kleine(re) namen op de affiche die ik graag ook op PP zie verschijnen: Joey Valence & Brae, Wolf Alice, Blood Incantation, Ethel Cain, …
Normaal gesproken staan grotere namen niet op een MOJO-festival deze zomer, nee. Kleinere namen wellicht wel. De namen die je noemt waarschijnlijk niet. Zijn toch allemaal namen die op BKS een hoge positie zullen innemen.
Dat zou kunnen, maar de optie dat een headliner zelf niet wil zie ik nooit voorbij komen in de topic. Wellicht vinden ze het logistiek, aan en afvoer te afgelegen. Zo zouden er tal van redenen kunnen. Het hoeft dus per definitie niet altijd aan PP en Mojo te liggen.
Komt waarschijnlijk iedere keer net niet goed uit, waardoor het onmogelijk is om ze voor Pinkpop vast te leggen. Verwacht geen onwil, want voor Pinkpop gewoon een sterke headliner. Op zoveel festivals hebben ze afgelopen jaar ook niet gestaan hè
Toch verbaast het me dat het dan altijd Pinkpop is dat naastgrijpt. Ik geloof echt wel dat je afhankelijk bent van factoren waarop je minder invloed kan uitoefenen. Maar zou het ook niet zo zijn dat Pinkpop steken laat vallen op punten waar wel geanticipeerd kan worden?
Dit ook in het verlengde van campings voor daggasten. Een idee voor Pinkpop wordt vaak bij voorbaat kansloos geacht. Maar moeilijk is niet kansloos. Punt is dat voor mijn gevoel Pinkpop toch echt heel lastig omgaat met slagen op innovatie en initiatieven.
Toch verbaast het me dat het dan altijd Pinkpop is dat naastgrijpt. Ik geloof echt wel dat je afhankelijk bent van factoren waarop je minder invloed kan uitoefenen. Maar zou het ook niet zo zijn dat Pinkpop steken laat vallen op punten waar wel geanticipeerd kan worden?
Dit ook in het verlengde van campings voor daggasten. Een idee voor Pinkpop wordt vaak bij voorbaat kansloos geacht. Maar moeilijk is niet kansloos. Punt is dat voor mijn gevoel Pinkpop toch echt heel lastig omgaat met slagen op innovatie en initiatieven.
Ja, helemaal eens! Verkoop je (nagenoeg) uit, dan zijn de klachten ongegrond en hooguit smaakgericht. De kaartverkoop is wel de objectieve graadmeter om te kunnen bepalen of het wel of niet lekker loopt. Of, maar dat gebeurt ook niet, je moet het festival afschalen en inzetten op 40 a 50k bezoekers.
Ja, helemaal eens! Verkoop je (nagenoeg) uit, dan zijn de klachten ongegrond en hooguit smaakgericht. De kaartverkoop is wel de objectieve graadmeter om te kunnen bepalen of het wel of niet lekker loopt. Of, maar dat gebeurt ook niet, je moet het festival afschalen en inzetten op 40 a 50k bezoekers.
Als ze daarop inzetten, moeten ze behoorlijk met de kosten kant van de begroting aan de slag. Je kan onmogelijk de tickets, food en drinks duurder gaan maken afgezien van een jaarlijkse index.
Want je wil als PP niet in een neerwaartse spiraal terechtkomen.