Pinkpop 2026

Ok iedereen mag mij haten maar dit is um voor mij, de headliners voor Pinkpop 2026;

Llana del Rey
Benson Boone
Imagine Dragons

Dan koop ik sowieso een weekend kaart.
Geen haat! Toffe namen niet allemaal mijn ding maar dat hoeft ook niet. Ik zou er niet speciaal een weekenkaart voor kopen. Maar ik ga waarschijnlijk sowieso een weekend.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Lana vind ik prima; ook helemaal niks tegen nieuwe headliners, maar Benson Boone vind ik wel heel matig.

Mumford and sons vind ik dan 10x leuker (en beter).

Oh, en van haten is natuurlijk absoluut geen sprake!
Ik begrijp dus niet dat mensen niets hebben met Benson Boone. Voor mij is het zulke leuke gezellige toegankelijke muziek.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Ok iedereen mag mij haten maar dit is um voor mij, de headliners voor Pinkpop 2026;

Llana del Rey
Benson Boone
Imagine Dragons

Lana de Rey zou een toffe boeking zijn maar met haar Madonna ego om zelf te bepalen wanneer een optreden begint en eindigd blijft dit ook een lastige boeking.

• Leuk
Maar toch niet voor Pinkpop? Dat trekt het publiek niet, lijkt me. Al heb je wel instant de dagkaarten verkocht?
Maar met de dagkaarten uitverkocht zou het optreden prima werken?

Verder wel eens dat Lana eigenlijk een andere setting verdient. Maar dat is ook een beetje wat Pinkpop zichzelf heeft aangedaan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Lana zou een droomheadliner zijn.... als ze op tijd begint.
Zou inderdaad geen verkeerde boeking zijn.
Momenteel is de kans klein dat ze in de Line Up komt te staan, hoewel het niet onmogelijk is.
Zelf heeft ze nog geen plannen gelanceert in de richting van een EU tour voor komende zomer.

We matte mar efkes ôfwachtsje.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Aanvulling: The Beaches
Die staan begin februari in Tilburg 013 en Amsterdam de Melkweg. En vanaf begin juli weer in de States.
Hebben nog geen data in Juni, zou dus kunnen.
Vindt het geen gekke suggestie van jou.

• Leuk
Waarderingen: BvdS

Llana del Rey
Benson Boone
Imagine Dragons

Imagine Dragons… meer 13 in een dozijn word het niet. En die kan je ook niet betrappen op ook maar 1 spontaan gespeelde noot die afwijkt van de plaat.

Toegegeven, er speelt daarnaast ook nog een stukje haat naar mijn ex toe die ze geweldig vond en waardoor ik spontaan galbulten krijg als ik hem weer eens hoor jammeren dat ie een Bad Liar is 😬

• Haha
Ik begrijp dus niet dat mensen niets hebben met Benson Boone. Voor mij is het zulke leuke gezellige toegankelijke muziek.
Ik heb het liefst gitaren, doe dan maar harde gitaren ook. Toch sta ook altijd wel open voor acts zoals een ID, Pink, M&S, Benson Boone enz... dat maakt Pinkpop voor mij zo'n leuk festival want daar komt alles, wat voor mij, wat voor 't vrouwke > iedereen blij. Dat gezegd hebbende, ze kwam een tijdje geleden met de mededeling dat ze kaartjes had gekocht voor ene B. Boone. Toen ik vroeg wie...?(oprecht) heb ik hem maar opgezocht op Spotify en bleek ik best wat liedjes te kennen, wat ik niet kende vond ik eigenlijk ook wel leuk. Ik ben dus wel nieuwsgierig en ga het over een paar weken wel zien in de Ziggo. Headliner op PP is misschien te vroeg maar ik denk dat hij als sub zuid of head noord best langs kan komen.

In de dance wereld is van het weekend Thomas Bangalter na 16 jaar afwezigheid weer op het podium gegaan. Dat zal denk ik voor dit jaar niks zeggen voor de festivals, maar wellicht een kleine hint naar een Daft Punk reünie of solo project?

In de dance wereld is van het weekend Thomas Bangalter na 16 jaar afwezigheid weer op het podium gegaan. Dat zal denk ik voor dit jaar niks zeggen voor de festivals, maar wellicht een kleine hint naar een Daft Punk reünie of solo project?
of hij vind t gewoon leuk om solo een keer plaatjes te draaien.
we kunnen wel overal wat achter zoeken :rolleyes:

Users who are viewing this thread