Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vind het juist lekker om naar muziek te luisteren in het zonnetje op een festival. Ik snap dat het voor sommige shows mooi is om dit in het donker te zien, maar in het algemeen gaat mijn voorkeur bij een festival toch uit naar daglicht. Dat is voor mij dan weer het echte festival gevoel
Ik vind het juist lekker om naar muziek te luisteren in het zonnetje op een festival. Ik snap dat het voor sommige shows mooi is om dit in het donker te zien, maar in het algemeen gaat mijn voorkeur bij een festival toch uit naar daglicht. Dat is voor mij dan weer het echte festival gevoel
Was toch leuk geweest als die omgedraaid waren, voor de afwisseling van beide festivals. The Cure eens op BKS en Nick Cave op Pinkpop als headliner. Hebben beiden gewoon genoeg mainstream appeal tegenwoordig. De een gaat echt niet meer dood vallen in Landgraaf dan de ander.
Zijn per definitie alle namen op BKS uitgesloten voor Pinkpop? Want staan wat kleine(re) namen op de affiche die ik graag ook op PP zie verschijnen: Joey Valence & Brae, Wolf Alice, Blood Incantation, Ethel Cain, …
Zijn per definitie alle namen op BKS uitgesloten voor Pinkpop? Want staan wat kleine(re) namen op de affiche die ik graag ook op PP zie verschijnen: Joey Valence & Brae, Wolf Alice, Blood Incantation, Ethel Cain, …
gebeurd zelden dat internationale namen 2 festivals in nederland doen in dezelfde periode. kan me vorig jaar Amyl & The Sniffers herinneren die had PP en DTRH maar daarbuiten zo niet 1,2,3