Bospop 2026

Limp Bizkit is een headliner op Graspop. Bospop heeft een historie met hardere bands en ze willen vernieuwen naar 90's/00's bands. Dan zou LB een logische stap zijn. Vind het zelf vooral merkwaardig dat ze headlinerstatus hebben gekregen.

Limp Bizkit is een headliner op Graspop. Bospop heeft een historie met hardere bands en ze willen vernieuwen naar 90's/00's bands. Dan zou LB een logische stap zijn. Vind het zelf vooral merkwaardig dat ze headlinerstatus hebben gekregen.
Volgens mij hebben ze de headliner status op Graspop al eens eerder gehad. 2024 waren ze op zaterdag ook 1 van de 4 grote namen.

Dat vernieuwen gaat nog een uitdaging worden denk ik. Ze zijn een bepaalde weg ingeslagen met het boeken van Franz Ferdinand, Snow Patrol, Manic Street Preachers en Black Keys.
Maar ik vermoed dat het best nog wel eens lastig kan worden om ieder jaar acts te boeken uit jaren 90/00 en dan ook nog in een bepaald genre...

• Leuk
Waarderingen: jamesmurphy en Joslittel
Dat vernieuwen gaat nog een uitdaging worden denk ik. Ze zijn een bepaalde weg ingeslagen met het boeken van Franz Ferdinand, Snow Patrol, Manic Street Preachers en Black Keys.
Maar ik vermoed dat het best nog wel eens lastig kan worden om ieder jaar acts te boeken uit jaren 90/00 en dan ook nog in een bepaald genre...
Ach...als Bospop nou eens begint met het vastleggen van Pulp en Suede, dan zijn ze al weer aardig op de goede weg 😁

Pixies was een goede (sub)headliner geweest maar die spelen een week later in Heerlen.

Jack White en Nick Cave dus naar BKS. Die waren hier eens eerder voorzichtig voorbij gekomen, maar kunnen we dus definitief afstrepen.

+LIVE+ is ook weer op tour. Eerste maanden van volgend jaar in de VS.

Eerste namen Azkena Rock Festival.
Hebben vaak wel wat overlap met Bospop.
Wire-2025-10-28-at-11_021.jpeg

• Geweldig
Waarderingen: graaf1
Ik denk dat we Imelda May en Therapy? wel kunnen opschrijven. En Isbell zou een mooie afsluiter zijn voor in de tent.

Users who are viewing this thread

• remko