Ik vond het in 2018 ook heel erg goed. En in 2012 ook, trouwens. 2023 was een ramp, in die periode waren ze sowieso niet echt in vorm. En toen hadden wij op Graspop, bleek achteraf, ook nog eens één van de slechtste sets van de tour. Dus geen wonder dat zelfs fans in grote getalen het veld verlieten en ik zelfs jou halverwege de set tegenkwam toen je richting het CRC aan het rennen was.
GnR is en blijft een iconische hardrock band, met een catalogus aan geweldige anthems en riffs. Maar van één van de bestbetaalde bands in de industrie verwacht je een op-en-top performance. En al helemaal als ze met hun eisen ook nog eens een andere band de kans op een headlinerset in het donker ontnemen, door perse 3 uur te willen spelen en de dag af te sluiten. En dat is dus mijn grootste probleem met die band. Stel ze doen het zoals Iron Maiden: twee uur knallen tussen 21:00 en 23:00 uur op het niveau wat je kunt verwachten van zo'n grote band en van mij mogen ze zo eens in de paar jaar komen. Graag zelfs!