Graspop Metal Meeting 2026

Ik was hetzelfde aan het denken. Misschien dat er een bepaalde band volgende week hun hele tour wil aankondigden? Bv ghost heeft nog steeds geen Europese festivals bevestigd voor volgend jaar.
Ja Ghost en (helaas) GNR lijken me de meest logische redenen hiervoor

Als ze vandaag een dag doen, volgende week twee dagen en de week erop twee dagen, dan heb je precies genoeg voor 4 dagen aan headliners en een pakketje voor die start verkoop

Architects kan ook wel RW doen mss (of Parklife met LP zou niet onlogisch zijn vanwege de tour, zou ook de enige reden zijn dat ik naar daar ga dan)

Maar hoop op Graspop.
Zou kunnen, al denk ik wel dat ze op Graspop een hoger slot krijgen dan RW of Parklife. Stel dat ze een (co-)HL spot in kunnen vullen op Graspop, is dat toch veel aantrekkelijker dan ergens in de middag op RW? Parklife zou kunnen ja vanwege de LP tour. Line up is nog erg beperkt, naast LP is alleen Papa Roach als grote naam aangekondigd. Beide zijn meer mainstream als Architects, andere nog aan te kondigen acts zullen dat ook wel zijn denk ik, dus Architects zal niet meteen een heel hoog slot krijgen denk ik. Zo geredeneerd zou Graspop het kunnen winnen van de andere festivals voor Architects.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
16u is wel een veel gebruikt tijdstip. En het is de afgelopen jaren ook wel vaker voorgekomen dat er iets op vrijdag kwam.

Oftewel, zeker niks uit te sluiten!

Als ze vandaag een dag doen, volgende week twee dagen en de week erop twee dagen, dan heb je precies genoeg voor 4 dagen aan headliners en een pakketje voor die start verkoop
Dus vandaag is de dag, volgende week zijn twee dagen de dag en de week erop zijn twee dagen de dag? En dan in totaal 5 dagen die de dag zijn waarop 4 dagen aan headliners bekend worden gemaakt??

Dus vandaag is de dag, volgende week zijn twee dagen de dag en de week erop zijn twee dagen de dag? En dan in totaal 5 dagen die de dag zijn waarop 4 dagen aan headliners bekend worden gemaakt??

5 dagen waarvan 4 headliners

Ja Ghost en (helaas) GNR lijken me de meest logische redenen hiervoor
GNR is ondertussen wel echt de dikke afdanker wat mij betreft. Vraag mij serieus af wie daar nou nog warm van wordt na de afgelopen keren. Dat was in 2018 kut, in 2023 nog kutter dus als die op de laatste dag staan ga ik gewoon eens een keer eerder naar huis ofzo.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
GNR is ondertussen wel echt de dikke afdanker wat mij betreft. Vraag mij serieus af wie daar nou nog warm van wordt na de afgelopen keren. Dat was in 2018 kut, in 2023 nog kutter dus als die op de laatste dag staan ga ik gewoon eens een keer eerder naar huis ofzo.

2018 vond ik nog wel genieten. Axl had een goede dag en stond er zichtbaar met plezier. Dat deed wonderen!

• Leuk
Waarderingen: Jamel
5 dagen zijn De Dagen, de rest zijn gewoon dagen maar geen De Dagen. Dat kan vandaag zijn maar evengoed vandaag niet zijn. Dan zijn er volgende week meer De dagen dan datge nu zegt. Daga verwarrend worden.

Laatst bewerkt:
  • Thinking
  • 100
Waarderingen: El_Leipo en Dimmu005
De vaste leden hier zijn inmiddels redelijk goed gecalculeerde gokkers als het aankomt op zaken rond graspop.

Al dan niet berust op historische resultaten.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Users who are viewing this thread