Paaspop 2026

Ik zie dat Pendulum rond 21:45 in de Phoenix staan op zaterdag en Scooter de Apollo afsluit. Dus Zaterdag zou een reƫle optie kunnen zijn. Hopelijk zetten ze Triggerfinger en Wind Rose ook op die dag neer. De rest is niet benoemswaardig

Ik zie dat Pendulum rond 21:45 in de Phoenix staan op zaterdag en Scooter de Apollo afsluit. Dus Zaterdag zou een reƫle optie kunnen zijn. Hopelijk zetten ze Triggerfinger en Wind Rose ook op die dag neer. De rest is niet benoemswaardig
Waar lees je dat van Pendulum?

eigenlijk kan niemand over deze namen klagen
want t is precies wat je de laatste jaren van paaspop kan en mag verwachten.

als ik ga dan wil ik triggerfinger, scooter, pendulum, k3(why not), dirty daddies, rearvieuwmirror, taxitaxi, winnetoe en chibi ichigo wel zien, das toch al behoorlijk wat.

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Greyhound
Drukke dag gehad, die halverwege werd opgeleukt door een appje met de eerste Paaspop drop. Vol enthousiasme over K3, maar het blijkt niet de originele te zijn helaas. Al moet ik eerlijk zeggen ze nog nooit te hebben gezien, dus wss zou ik wel naar de nieuwe toegaan.

Leuk: Acda en de Munnik - Baby Lasagna - Chibi Ichigo - Dubioza Kolektiv - K3 - Luna - Native James - Nova Twins - Pendulum(Live) - Prima Nocta - Sprints - Scooter - Triggerfinger - Wind Rose

Behoorlijk lijstje toch wel, maarja ook niks dikgedrukt van echt must see.

Waar lees je dat van Pendulum?
Dat stond bij hun beschrijving, maar ik zie dat het eraf is gehaald. Er staat dat ze alleen in de Phoenix staan nu. Van 21:30 tot 22:45 stond er eerst bij op zaterdag dus een mooi lange set van 1 uur en 15 minuten.

Dat stond bij hun beschrijving, maar ik zie dat het eraf is gehaald. Er staat dat ze alleen in de Phoenix staan nu. Van 21:30 tot 22:45 stond er eerst bij op zaterdag dus een mooi lange set van 1 uur en 15 minuten.
Mooi man, dat wordt een lomp zooitje. Chase and status was ook geweldig op diezelfde spot begreep ik van vrienden 2 jaar terug

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Mooi man, dat wordt een lomp zooitje. Chase and status was ook geweldig op diezelfde spot begreep ik van vrienden 2 jaar terug
Daar was ik toevallig ook bij, vooral met die gitarist en drummer werd er extra kracht bij gezet. Zelfs een van m'n vrienden die een pleurishekel heeft aan D&B ging helemaal los net als de gehele tent.

• Geweldig
Waarderingen: Louwers
Terwijl het in 2017 op Bevrijdingsfestival Groningen al helemaal niks was en nadien niets noemenswaardigs uitgebracht heeft.
Echt ongelooflijk hoe die steeds weer overal opduikt
Dat hij overal opduikt is al 1, maar hij duikt nu ook nog eens als headliner op.

Maar gezien Tom Odell als enige met koeienletters staat, kunnen we dan komende weken nog twee koeienletternamen krijgen?

Users who are viewing this thread