Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zou het opzich een prima naam voor pinkpop vinden (katy perry). Nostalgie ten top. Weet alleen niet in hoeverre ze ook een goede show kan neerzetten. beetje een naam in het rijtje van Pink vind ik.
als je carpenter niet kan krijgen zou ik wel voor haar gaan.
ik zou het opzich een prima naam voor pinkpop vinden (katy perry). Nostalgie ten top. Weet alleen niet in hoeverre ze ook een goede show kan neerzetten. beetje een naam in het rijtje van Pink vind ik.
Cyrus tourt al jaren niet meer vanwege haar verslavingsgevoeligheid.
Lady Gaga zie ik niet de festivals aflopen, is nu zelf al op tour en gaat weer een grote acteerklus ook aan.
Billie Eilish vind ik een reëlere naam, zou ik ook graag wel willen zien.
Tourt tot in december door Noord en Zuid-Amerika. Over 2026 is niks bekend.
Heeft in 2025 volgens mij alleen in Kosovo en Milaan op een festival gespeeld.
Hoop niet dat ze er aan gaan beginnen. Met het oog op vernieuwing en aantrekken van een jongere doelgroep zullen ze toch hopelijk eerder een Chappel of Sabrina boeken. Zet Perry maar mooi in Eindhoven neer.
nou, 4 shows in Frankrijk aangekondigd waaronder een headline show op Mainsquare en 2 shows in Spanje waaronder Son do Camino.
2 festivals waar headliners niet ongewoon zijn om als kanshebbers voor Pinkpop gezien te worden imo...
daarnaast zijn de speeldata zodanig dat Pinkpop nog niet afgeschreven is, naast zoals eerder geconstateerd geen NL datum in 2025 in de eu tourleg.
ik denk dat er een kleine onderschatting zit...
(maar goed, ik zie ook liever Katy Perry dan Robert Smith)