Pinkpop 2026

ik zou het opzich een prima naam voor pinkpop vinden (katy perry). Nostalgie ten top. Weet alleen niet in hoeverre ze ook een goede show kan neerzetten. beetje een naam in het rijtje van Pink vind ik.

als je carpenter niet kan krijgen zou ik wel voor haar gaan.

Een vrouwelijke headliners zou wel passen in de lijn van PP.
Maar om daar Katy Perry nu neer te zetten......heeft niet mijn voorkeur.

Dan zou ik nog iets hoger in de boom klimmen met bijv. een Lady Gaga, Miley Cyrus of Billy Eilish.
Waar komt de naam Miley Cyrus steeds vandaan? Die tourt toch helemaal niet en heeft ook aangegeven dit helemaal niet te willen?

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
ik zou het opzich een prima naam voor pinkpop vinden (katy perry). Nostalgie ten top. Weet alleen niet in hoeverre ze ook een goede show kan neerzetten. beetje een naam in het rijtje van Pink vind ik.

Enige verschil is dat Pink niet klinkt als een dronken karaoke zangeres....

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Vusjke88 en Oasiss
Een vrouwelijke headliners zou wel passen in de lijn van PP.
Maar om daar Katy Perry nu neer te zetten......heeft niet mijn voorkeur.

Dan zou ik nog iets hoger in de boom klimmen met bijv. een Lady Gaga, Miley Cyrus of Billy Eilish.
Cyrus tourt al jaren niet meer vanwege haar verslavingsgevoeligheid.
Lady Gaga zie ik niet de festivals aflopen, is nu zelf al op tour en gaat weer een grote acteerklus ook aan.

Billie Eilish vind ik een reëlere naam, zou ik ook graag wel willen zien.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Al heeft Katy genoeg hits om 1,5 uur een headline show te geven. En zal meer zingen dan een Timberlake. Of het allemaal loepzuiver is is een tweede 😅

Dit baart mij zorgen… 🙈
Dat festival waar ze in Spanje speelt is ook op een donderdag. Die kan zomaar eens de zaterdag gaan headlinen op PP…
je kan je nog afvragen of die 18e aangegeven wordt omdat dat de start is van het festival of de daadwerkelijke speeldag

Hoop niet dat ze er aan gaan beginnen. Met het oog op vernieuwing en aantrekken van een jongere doelgroep zullen ze toch hopelijk eerder een Chappel of Sabrina boeken. Zet Perry maar mooi in Eindhoven neer.

Dat Katy Perry hier überhaupt serieus besproken wordt.... dat zal toch absurd zijn.
nou, 4 shows in Frankrijk aangekondigd waaronder een headline show op Mainsquare en 2 shows in Spanje waaronder Son do Camino.
2 festivals waar headliners niet ongewoon zijn om als kanshebbers voor Pinkpop gezien te worden imo...
daarnaast zijn de speeldata zodanig dat Pinkpop nog niet afgeschreven is, naast zoals eerder geconstateerd geen NL datum in 2025 in de eu tourleg.
ik denk dat er een kleine onderschatting zit...

(maar goed, ik zie ook liever Katy Perry dan Robert Smith)

Typisch PP om weer naast Carpenter te grijpen en te komen met Katy Perry

Sabrina of Katy 🫨 . Ik hoop dat ze bij PP wat betere namen geboekt hebben.

Over nieuwe doelgroepen aanboren gesproken. Is Sombr iemand die op PP kan belanden? Is volgens mij booming bij jongere doelgroep en tourt momenteel.

• Leuk
Waarderingen: BvdS en degrotegeneraal

Users who are viewing this thread