Pinkpop 2026

Een vrouwelijke headliners zou wel passen in de lijn van PP.
Maar om daar Katy Perry nu neer te zetten......heeft niet mijn voorkeur.

Dan zou ik nog iets hoger in de boom klimmen met bijv. een Lady Gaga, Miley Cyrus of Billy Eilish.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Het is toch eigenlijk bizar dat we bij Pinkpop frezen voor Katy Perry, waar normaliter Werchter die niet zal boeken, en bij Werchter vooral hopen op David Byrne. Alleen al het gedachtegoed en de angst dat Pinkpop weeral de rommel gaat boeken is toch eigenlijk alles zeggend over wat de ervaringen van de laatste jaren is.

Het festival Pinkpop is gewoon al klaar in onze gedachten voordat ze uberhaupt iets hebben aangekondigd.

Erg jammer.

Het is toch eigenlijk bizar dat we bij Pinkpop frezen voor Katy Perry, waar normaliter Werchter die niet zal boeken, en bij Werchter vooral hopen op David Byrne. Alleen al het gedachtegoed en de angst dat Pinkpop weeral de rommel gaat boeken is toch eigenlijk alles zeggend over wat de ervaringen van de laatste jaren is.

Het festival Pinkpop is gewoon al klaar in onze gedachten voordat ze uberhaupt iets hebben aangekondigd.

Erg jammer.
Frezen voor Katy Perry. Denk dat de stratenmakers onder ons het wel eens voor minder hebben gedaan.

Erg jammer.
Volledig niet mee eens. Het is een forum waarin we de mogelijke headliners bespreken van in dit geval Pinkpop. Er is veel op tour dus er zijn veel mogelijkheden. Pinkpop blinkt niet altijd uit in het boeken van exclusieve relevante headliners. Dat is wel zo. Ze kiezen meestal de veilige weg.

Erg jammer.
Pinkpop heeft wel een voorgeschiedenis met wat oudere pop te programmeren dus dan valt er voor Katy wel te vrezen. Werchter pleurt die gewoon op hun Boutique en de kous is af.
Verder is er nog dat verschil dat Pinkpop de concurrentie krijgt van BKS en DTRH voor acts als Byrne terwijl Werchter hier redelijk solo in staat. Zij zullen wel is een act verliezen aan Cactus of Zottegem maar dat is maar zelden dat dat gebeurd. Enkel met Live is Live is daar een echte concurrent bijgekomen.

Chappell met Katy als sub of Noord head zou dan wel weer best een dikke zet zijn en voor mij persoonlijk van harte welkom. Chappell enorm goed live en Katy blijft een guilty pleasure voor mij. Ik denk dat dit echt wel de nodige kaarten gaat verkopen.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Katy Perry ook naar Rio Babel Madrid op 5 juli. Die is dus begonnen haar festivaltour bekend te maken...

Velen gaan er nu vanuit dat er een vrouwelijke (pop) headliner bij zit, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Alleen vorig jaar en in 2023 met Pink is dat gebeurd.

• Pray
Waarderingen: brutus257
dit gun ik pinkpop niet hoor.
nog altijd nachtmerries over 2009 werchter
Haar eerste festival wat ze bekend maakte valt op dezelfde dagen als Pinkpop. Nu weet ik niet op welke dag ze daar staat maar het maakt de kans al wat kleiner 😂

• Leuk
Waarderingen: reaper
De combi The Cure - Mumford en Sons - Linkin' Park lijkt me trouwens ook niet aannemelijk (helaas!!), want dat zou wel heel erg op het affiche van 2012 lijken.

Haar eerste festival wat ze bekend maakte valt op dezelfde dagen als Pinkpop. Nu weet ik niet op welke dag ze daar staat maar het maakt de kans al wat kleiner 😂
Kleiner... Tijdens Pinkpop in Spanje met een fesival dat 1 dag eerder begint en 1 dag eerder ophoudt.. noem ik niet kleinere kans

• Leuk
Waarderingen: EFDEE

Users who are viewing this thread