Pinkpop 2026

Ik kan me dat ook maar moeilijk voorstellen. Kwalitatief is het ruk en voor m'n gevoel leeft de nostalgie rondom haar niet zo sterk dat mensen daar heel veel geld voor over hebben.
Precies! Maar dat gezegd hebbende hoop ik dat het eindhoven wordt en niet pinkpop. Dat zou echt een straf zijn

Ik kan me dat ook maar moeilijk voorstellen. Kwalitatief is het ruk en voor m'n gevoel leeft de nostalgie rondom haar niet zo sterk dat mensen daar heel veel geld voor over hebben.
Blijkbaar hebben ze er wel grof geld voor over anders zou ze niet terug komen voor de festivals. Als de indoor dit jaar al slecht zou verkopen bedoel ik dan. Sportpaleis was ook vlot uitverkocht. En met geen NL datum in 2025..... Kunnen jullie rekenen? 😂.
Die gaat zeker ergens staan. Pinkpop of losse show ergens anders...
En voor mij hoeft het ook niet maar dit vind ik wel zo'n typische Pinkpop act.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar hebben ze er wel grof geld voor over anders zou ze niet terug komen voor de festivals. Als de indoor dit jaar al slecht zou verkopen bedoel ik dan. Sportpaleis was ook vlot uitverkocht. En met geen NL datum in 2025..... Kunnen jullie rekenen? 😂.
Anderzijds moet het ook wel gezegd worden: Les Vieilles Charrues, Main Square, O Son De Camino,
.. De festivals waar ze nu speelt staan zowel qua affiches als bezoekersaantallen toch een trapje lager dan Pinkpop en RW.

Anderzijds moet het ook wel gezegd worden: Les Vieilles Charrues, Main Square, O Son De Camino,
.. De festivals waar ze nu speelt staan zowel qua affiches als bezoekersaantallen toch een trapje lager dan Pinkpop en RW.
Geen idee eerlijk gezegd. Maar alles vanaf een capaciteit van 30 tot 40.000 zou ze wel kunnen staan denk ik. En nogmaals, dit jaar geen Nederlandse datum in haar tour....

DNA als dooddoener noemen, en het eeuwige "het blijft pinkpop" knallen we er iedere pagina in! 😓

we gaan het allemaal zien.. er liggen in ieder geval mogelijkheden zat, zelf hoop ik op een trio van Foo Fighters - Linkin Park en the Cure! En is het in dat geval wachten op de Foo's op het allemaal in 1x naar buiten te brengen.
Als we al 2 van die 3 krijgen (liefst Linkin Park en FF) dan mag Katy Perry de 3de headliner zijn. Da neem ik er dan wel bij 😀.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Haha je hebt gelijk hoor, ik begrijp het ook wel en zie inderdaad dat het qua ticketverkoop in een aantal gevallen werkt. Al is het Philips Stadion nog wel een stukje groter.

Beter verwoord dan: ik vind het vanuit mijn eigen ervaring en die van mijn omgeving (of dus misschien bubbel) moeilijk voor te stellen qua gevoel van nostalgie bij haar in vergelijking met types als Rihanna of Nelly Furtado (al zijn die kwalitatief ook beter).

Geen idee eerlijk gezegd. Maar alles vanaf een capaciteit van 30 tot 40.000 zou ze wel kunnen staan denk ik. En nogmaals, dit jaar geen Nederlandse datum in haar tour....
Ja, wil vooral zeggen dat ze door die huidige data niet plots kandidaat nr 1 is voor Pinkpop. De gemiddelde headliner op die festivals is net goed genoeg voor sub of afsluiter Noord. Misschien dat ze daar nog wel terecht kan?

Katy Perry valt wel echt in het rijtje Pink-Timberlake en dan Katy in 2026. 00's Nostalgie is op het moment wel een rage te noemen. Of inderdaad Philips stadion valt wel in de categorie Amerikaanse artiest die rond de tijd van de uitspraak nog geen tour had staan 😅 voor nu mijn gok voor Pinkpop.
Vrijdag - Linkin Park of The Cure
Zaterdag- Katy Perry of Sabrina Carpenter
Zondag - FooFighters of Twenty one Pilots 😅

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Katy Perry valt wel echt in het rijtje Pink-Timberlake en dan Katy in 2026. 00's Nostalgie is op het moment wel een rage te noemen. Of inderdaad Philips stadion valt wel in de categorie Amerikaanse artiest die rond de tijd van de uitspraak nog geen tour had staan 😅 voor nu mijn gok voor Pinkpop.
Maar pink is toch gewoon een mega goede vocalist en zet een performance neer met wat ze allemaal in de lucht doet. JT was 1 grote teleurstelling en had er veel meer uit kunnen halen want hij kan het wel... Maar Katy, is gewoon slecht toch van wat ik van andere live performances heb gezien...

Daarnaast is Pink niet per se nostalgie en heeft ze in 2023/2024 getourd (stadiumtour) met o.a. het album dat zij toen heeft uitgebracht. Daar komt vast in 2026 wel weer wat nieuws van uit.

Die vergelijking met Katy Perry snap ik niet helemaal.

Daarnaast is Pink niet per se nostalgie en heeft ze in 2023/2024 getourd (stadiumtour) met o.a. het album dat zij toen heeft uitgebracht. Daar komt vast in 2026 wel weer wat nieuws van uit.

Die vergelijking met Katy Perry snap ik niet helemaal.
Dat laatste album van Pink was wel extreem slecht. Dus toch wel vooral op die plek voor nostalgie. Verder wel een veel betere artiest dan Katy Perry; dat die maar lekker de idiote astronauten act blijft opvoeren.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Wat is uberhaupt de laatste hit die Katy heeft gehad hier? Behalve Chained to the Rhythm en When I'm Gone ofzo kan ik me zo recent namelijk niet echt iets voor de geest halen, en die zijn toch ook alweer van flink wat jaren terug. Mensen noemen TOP niet relevant (las ik hier ergens volgens mij, of het RW topic?) maar dan is Katy dat toch helemaal niet meer lijkt me. 😅

Die vergelijking met Katy Perry snap ik niet
De vergelijking zit het in een Pop headliner. Ik vind pink ook 10x beter maar als je in het vakje grote vrouwelijke pop namen van de afgelopen 10/20 jaar komt Katy Perry toch wel boven drijven.

Ik denk eigenlijk dat 'de artiest die in de VS heel populair is' voor het Philips stadion Sabrina Carpenter zal zijn.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78
Ik weet dat veel hier minder met pop hebben, maar wat voor popnamen zouden er kunnen komen betreft niet headliners?

Ik zelf zou Marina wel leuk vinden (nostalgie), Jade. Ik zou het ook leuk vinden als Shaboozey zou komen inhalen maar zal wel niet met nog geen eu aangekondigde tour volgend zomer. Of Adam Lambert.
Als Adam dan gelijk Brian May en Roger meeneemt 🤪

Users who are viewing this thread