Festileaks Draft XVIII: draft of the future

@Yannick is dit de definitieve masterlist? Zonee, zou je willen melden als het zover is?

Tijdens mijn nachtelijke busrit 20 namen uitgekozen, zonder eerst te kijken hoeveel budget ik nog had en hoeveel elke act was. Uiteindelijk alles bij elkaar opgeteld en gekeken wat mijn resterende budget was. En wat denk je?
Acts; 710k
Budget; 705k
🤣

Dus dan weet ik of ik nog 1 moet ruilen of schrappen

• Haha
Waarderingen: MadMandra27 en Dante
@Yannick is dit de definitieve masterlist? Zonee, zou je willen melden als het zover is?

Tijdens mijn nachtelijke busrit 20 namen uitgekozen, zonder eerst te kijken hoeveel budget ik nog had en hoeveel elke act was. Uiteindelijk alles bij elkaar opgeteld en gekeken wat mijn resterende budget was. En wat denk je?
Acts; 710k
Budget; 705k
🤣

ik wil wel 5k van mijn budget ruilen voor de aankoop van een ticketje van mijn festival ;)

• Haha
Waarderingen: EdsjeFCB

Acts; 710k
Budget; 705k
🤣

Dan ben je 5000 euro in het rood, jammer genoeg. ;)

Ik houd dan maar in ere dat de allereerste act alleen speelt en we lekker uniek met z'n allen tegelijk naar een optreden zitten te kijken (en zeker niet tijdens de afsluiter!) en neem er nog 19 acts bij ;)

Mijne wel toch? 😁 stap straks weer in een lange bus dus dan kan ik de puzzel leggen wie op welk tijdslot gaat spelen

Graag énkel de namen die je extra toevoegt doorsturen. Ik voeg deze allemaal samen toe in de docs wanneer ik van iedereen het lijstje heb gekregen.

🚨 deadline voor het ingeven van de lijstjes: morgenavond 12u 's nachts. Don't forgetti!

Vanaf donderdag kunnen de presentaties gedaan worden.

• Leuk
Waarderingen: Brian
Blijkt dat budgettering toch niet zo gemakkelijk is. 😂
Is inderdaad niet makkelijk! Ik wacht nog op mijn lijstje voor wat extra opties voor de laatste namen. Met nog zo’n 1,2 miljoen budget zou ik normaal gezien nog wel iets moois moeten kunnen samenstellen.

Er is een Amerikaanse band die echt heel erg veel is geboekt. Gokjes naar wie de festivalho is van de draft?

Misschien gewoon niet de tijd nog voor gehad, maar misschien ook gemist. Ik heb je mijn vrije keuze lijst ook al gestuurd een paar dagen terug!
Aha, die heb ik idd gemist. Ik kijk 't na. Heb nog al wat berichten gekregen van iedereen, dus wss ondergesneeuwd geraakt.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread