Le Guess Who? 2025

Prostitute is ook zeker de moeite waard voor een bak herrie, jammer dat ze niet op de zondag staan. Dan hoop ik maar dat ze op Roadburn staan volgend jaar. :)
Daar had ik overheen gelezen. Jammer dat ze niet op zondag staan inderdaad. Roadburn en LGW hebben wel steeds vaker overlap door de jaren heen, dus ik duim met je mee.

Daar had ik overheen gelezen. Jammer dat ze niet op zondag staan inderdaad. Roadburn en LGW hebben wel steeds vaker overlap door de jaren heen, dus ik duim met je mee.
Ik denk dat een Amerikaanse band jammer genoeg niet 2 keer in een half jaar kunnen touren met visas gezien de politieke tijden nu. Zeker een band die zo 'politiek' is als deze.

En straks integraal op LGW?
Ik kijk heel erg uit naar The Fiery Furnaces! Een band waarvan ik dacht dat ik ze nooit live zou zien. Ze stonden er vroeger in ieder geval om bekend dat ze live een hele hoop nummers door elkaar spelen, op andere manieren dan op plaat en soms zelfs niet volledig, of verschillende nummers aaneen geplakt, dus de kans dat ze Blueberry Boat braaf integraal spelen lijkt me klein.

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Ja, kutzooi. Unwound annuleert de hele tour, hopen het volgend jaar goed te maken.
560538323_18003914168811535_3875473799801076819_n.jpg

In ander nieuws: ook meer nieuws. Tijdschema bekend en nog wat andere wijzigingen.
Dive in & start planning your discoveries in Utrecht via leguesswho.com/timetable

𝐏𝐫𝐨𝐠𝐫𝐚𝐦 𝐮𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞𝐬
Added to the #LGW25 program are:
💫 Egyptian zār ensemble Mazaher
💫 Motherfuckers JMB & Co., ft. members of Animal Collective, GWAR and Third Eye Lounge
💫 R&B singer-songwriter, vocalist and producer Niecy Blues
💫 Gnawa artist & Grand Maalem Omar Hayat

The COSMOS Foyer program features performances by a.o. Amirtha Kidambi • Edgar Nevermoo • Fatboi Sharif • LnHD • Mas Aya • Mutamassik • oceanfloor.group • Titi Bakorta

Unfortunately, Unwound and Lamisi have to cancel their performances at the festival.

Full line-up via leguesswho.com/lineup
Limited tickets remain via leguesswho.com/tickets

En om de triologie aan posts compleet te maken: fuck, wat een overlap allemaal. Sowieso op de dagen dat ik niet ga, maar zelfs op zondag is het veel. Baal daar toch wel stevig van, soms gedeeltelijk maar toch. Eigenlijk ieder uur van de dag wel een clash.
  • Hania Rani vs. Divide and Dissolve vs. Skander Jaïbi
  • Skander Jaïbi vs. Mazaher
  • Mazaher vs. Caxtrinho
  • Gary Bartz vs. Ata Kak vs. Valentina Goncharova
  • Big Brave vs. The Zawose Queens
  • Ali Sethi & Nicolás Jaar vs. The Cosmic Tones Research Trio
  • En was dus ook Unwound vs. Quinton Barnes & Black Noise Ensemble geweest. 'Gelukkig' voor nu nog een TBC op de plek van Unwound.

Godver jammer van unwound maar zal wel een medische reden achterzitten jammer genoeg de band kennende.

Motherfuckers JMB & Co is erg tof trouwens, vette garage krautrock met o,a Geologist van Animal Collective. Erg fijne plaat

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Nou, het wegvallen van Unwound is wel zuur.
Moet het blokkenschema nog goed bekijken, maar in de LGW?-app sluiten de namen die ik had aangevinkt tot nu toe allemaal best mooi op elkaar aan.
Verder valt met op dat het '?' wel op een aantal prominente plekken in het programma staat (in de Grote Zaal of Ronda)

Ben benieuwd hoe ze dat dit jaar gaan doen met die ?-acts. Twee jaar geleden stond er een kubus op het podium, waardoor de acts ook echt geheim bleven. Maar gezien ze nu in verschillende zalen staan, ben ik benieuwd of dat ze ook in het geheim gaan optreden, of dat de artiest wel bekend wordt.

En ja, het is wel echt ontzettend jammer dat Unwound wegvalt! Wat dat betreft heeft LGW wel pech, in de afgelopen jaren ook black midi plays the Beatles dat niet doorging en Moor Mother & Billy Woods, daarmee wel een aantal prijsacts die cancelden.

Ben benieuwd hoe ze dat dit jaar gaan doen met die ?-acts. Twee jaar geleden stond er een kubus op het podium, waardoor de acts ook echt geheim bleven. Maar gezien ze nu in verschillende zalen staan, ben ik benieuwd of dat ze ook in het geheim gaan optreden, of dat de artiest wel bekend wordt.

En ja, het is wel echt ontzettend jammer dat Unwound wegvalt! Wat dat betreft heeft LGW wel pech, in de afgelopen jaren ook black midi plays the Beatles dat niet doorging en Moor Mother & Billy Woods, daarmee wel een aantal prijsacts die cancelden.
Het wegvallen van Animal Collective en Jonny Greenwood was afgelopen jaren ook heel vervelend voor ze.

Wat ongelooflijk kut van Unwound. Eigenlijk kocht ik de kaartjes vooral daarvoor, want het is wel een Top 5 bucketlist band. Had ook al een kaartje voor de VERA, maar het idee was uiteindelijk om toch alleen maar LGW te gaan. Hopelijk komen ze volgend jaar alsnog naar de VERA. Dan heb ik alvast een kaartje.

Alsnog wel veel zin in de zondag met o.a. Nicolas Jaar.

En om de triologie aan posts compleet te maken: fuck, wat een overlap allemaal. Sowieso op de dagen dat ik niet ga, maar zelfs op zondag is het veel. Baal daar toch wel stevig van, soms gedeeltelijk maar toch. Eigenlijk ieder uur van de dag wel een clash.
  • Hania Rani vs. Divide and Dissolve vs. Skander Jaïbi
  • Skander Jaïbi vs. Mazaher
  • Mazaher vs. Caxtrinho
  • Gary Bartz vs. Ata Kak vs. Valentina Goncharova
  • Big Brave vs. The Zawose Queens
  • Ali Sethi & Nicolás Jaar vs. The Cosmic Tones Research Trio
  • En was dus ook Unwound vs. Quinton Barnes & Black Noise Ensemble geweest. 'Gelukkig' voor nu nog een TBC op de plek van Unwound.
The Cosmic Tones Research Trio speelt twee keer dat weekend. Misschien lost dat je clash op?

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
The Jesus Lizard als vervanger van Unwound op Le Guess Who, Sonic City en Pitchfork Londen???

Users who are viewing this thread