Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik geloof dat dat in de toekomst steeds vaker gaat gebeuren. Wacken is imo wel op zijn retour wat betreft line ups... Dit jaar 35 jaar anniversary, dus wie weet
Ik geloof dat dat in de toekomst steeds vaker gaat gebeuren. Wacken is imo wel op zijn retour wat betreft line ups... Dit jaar 35 jaar anniversary, dus wie weet
Sinds de laatste keer dat ik geweest ben (2016) is er wel een toename van het aantal dagelijkse bezoekers van 75000 naar 90000 wat wel wat 'druk' op het terrein heeft gegeven als ik dat zo teruglees over afgelopen jaar. Misschien dat andere forumleden een iets actueler beeld kunnen schetsen. Onze groep overweegt RiP ook, maar twijfelen nu ;-)
Is dat nou niet bij elk festival omdat datzelfde publiek gewoon ouder wordt en niet genoeg tijd heeft om echt mee te gaan met alle nieuwe bands e.d.
Hoor elk jaar meer gezeur over line-ups, maar om eerlijk te zijn was dat vroeger ook al zo.
Hoe snel verwachten jullie dat Rock Im Park uitverkoopt. Wil eigenlijk de line-ups afwachten van Pinkpop en Rock Werchter om dan een keuze tussen de 3 te maken.
Bis zu Rock im Park ist es noch acht Monate hin, wer dabei sein möchte, sollte aber nicht mehr lange zögern. Denn Tickets für das Festival in Nürnberg werden langsam knapp.
Rock im Park steuert im kommenden Jahr auf ein ausverkauftes Wochenende in Nürnberg zu. Dies gaben die Veranstalter am Montag bekannt. Bei dem Festival von Freitag, 5. Juni, bis Sonntag, 7. Juni, treten unter anderem die Bands Linkin Park, Iron Maiden, Volbeat und Limp Bizkit sowie Rapper Marteria auf dem Zeppelinfeld in der Frankenmetropole auf.