Live is Live 2026

Het gaat denk ik iets zijn wat gelijk meerdere data dropt gezien het aantal festivals die allemaal morgen komen.

Het blijft wel knap dat in deze social media tijden er nog altijd geen echte naam gekend is.

Ik denk dat het 26-27 juni gaat worden qua data.

Van een verrassing gesproken!

Of een gentlemen's agreement tussen Live Nation en FKP in ruil voor een grote naam uit de Scorpio stal?

Van een verrassing gesproken!

Of een gentlemen's agreement tussen Live Nation en FKP in ruil voor een grote naam uit de Scorpio stal?
Rock am Ring is tegenwoordig ook onderdeel van FKP Scorpio, en daar zijn ze ook headliner.
Dus het is misschien iets minder raar dan het lijkt.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Ben eens benieuwd hoe ze die dag gaan invullen. Met GMM, Parklife en RW toch wat concurrentie voor de hardere namen. En aan 135 euro/ticket ga je het niet volmaken met wat Belgische acts.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Joslittel
Ben eens benieuwd hoe ze die dag gaan invullen. Met GMM, Parklife en RW toch wat concurrentie voor de hardere namen. En aan 135 euro/ticket ga je het niet volmaken met wat Belgische acts.
135 euro? Ah. Heb wel interesse maar dan is dit sowieso een swapje ofwel mijn hoofd hoog en mijn hart sterk houden, hopend ergens een gratis ticket mee te kunnen pikken. Maar een Iron Maiden zal toch wel wat beter verkopen, gok ik.

Users who are viewing this thread