Jera On Air 2026

Zou Sublime geen mooie toevoeging zijn voor JERA? Nu ze met Jakob, de zoon van Bradley Nowell, spelen zijn ze wel een beetje van de gimmick "Sublime with Rome" af. In nederland geen breed gedragen band, maar genoeg mensen op Jera die ze graag zouden willen zien denk ik.

• Leuk
Waarderingen: Onne
Mooie namen al...en Rise Against is niet eens headliner. Die zullen dus de Vulture wel afsluiten verwacht ik.

Bijlagen

• FB_IMG_1758794579477.jpg
    FB_IMG_1758794579477.jpg
    152,4 KB · Weergaven: 58
  • Leuk
Waarderingen: PJ en @Marc
Hier al een grote blij :). Laatste naam zal denk ik wel een metalcore naam worden maar wie? Limp Bizkit kan wel van de lijst anders wordt het teveel nostalgie.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Mooie start, maar toch vooral benieuwd naar de wat kleinere bands die volgen, want de headliners zijn niet bepaald verrassend/uniek (waar Turnstile dat vorig jaar bvb. wél was).

• Leuk
Waarderingen: Onne
Opvallend inderdaad dat Rise Against geen headliner is. Verder prima begin, voelt allemaal niet heel bijzonder aan. Wel heel blij met Mouth Culture

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Pennywise zo klein op de poster
Ik verschoot ook eerst maar toen had ik door dat het vanaf de undercard alfabetisch staat. Al snap ik ook wel niet waarom die niet op de hoogte van All Time Low staan. In mijnen tijd was dat een legendarische punkband. Maar ja ik zal wel weer te hard den ouden bompapunket aan het uithangen zijn

• Leuk
Waarderingen: RS80, Karel_073 en @Marc
Wat een godsgruwelijk matig begin
U had andere verwachtingen? Ik ben er wel blij mee eigenlijk:

- The Offspring
- ⁠Papa Roach
- ⁠Rise Against
- ⁠Ignite
- ⁠Pennywise
- ⁠Wargasm
- ⁠Ho99o9

• Leuk
Waarderingen: RS80
Maar eens lekker de andere bands op de poster luisteren die ik minder ken. Leuk! Zin in! Voorpret is weer begonnen.

knap grove bewoording voor een middle festival in dit segment en budget :confused:
Bezoekers mogen toch iets verwachten als het prijskaartje elk jaar stijgt…

Ben overigens ook niet onder de indruk. Grote bands waarvan ze allemaal en sommige ver over hun hoogtepunt heen zijn. En dan nog wat hoopvulling die de afgelopen twee jaar zowat elk festival gespeeld hebben.

Users who are viewing this thread