Forum feedback

Een tijdje geleden kon je nog zien hoe vaak je in een bepaald topic had gereageerd. Dat was in mijn geval in sommige festivalthreads nogal veel, haha

:ROFLMAO::ROFLMAO: daarom juist, is werkelijk t enige topic dat ik gestopt ben te volgen, want t valt niet te volgen

Derde dag op een rij buitenlands bezoek. Echt een speciaal fenomeen voor een leek als mij om dat vlak 🙃

We zitten over twee opties te twijfelen, aangezien het steeds lastiger wordt om de accounts bij het aanmaken te herkennen. Wellicht kunnen jullie daar ook feedback op geven.
1. Wij checken handmatig elk account dat zich aanmeldt. Hier kan dus nog steeds een account doorheen glippen.
2. Wij checken elke eerste post van een nieuw account.

Ik ga in ieder geval weer even puzzelen of ik het toch niet automatisch tegen kan houden. Gevecht zonder eind.

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
We zitten over twee opties te twijfelen, aangezien het steeds lastiger wordt om de accounts bij het aanmaken te herkennen. Wellicht kunnen jullie daar ook feedback op geven.
1. Wij checken handmatig elk account dat zich aanmeldt. Hier kan dus nog steeds een account doorheen glippen.
2. Wij checken elke eerste post van een nieuw account.

Ik ga in ieder geval weer even puzzelen of ik het toch niet automatisch tegen kan houden. Gevecht zonder eind.
Is het niet mogelijk dat bij elk nieuw account na een eerste post eerst goedkeuring van jullie nodig is, voordat er echt gepost kan worden?
Misschien is het ook een optie om eens bij andere fora te informeren?

• Leuk
Waarderingen: Tinus101 en MadMandra27

Users who are viewing this thread