Forum feedback

🤘is wel echt een gemis! Verder eens met Jos dat je niet een hele reeks negatief geladen emoji's moet toevoegen, dat kan inderdaad gewoon beter in een geschreven tekst

En ik heb super leuk nieuws om met jullie te delen deze maandagavond! En zeker een goed bericht om de nieuwe 🤟 reactie op los te laten.

De hele snelle kijker heeft de nieuwe buttons bij de namen al gespot. Maar wij hebben twee nieuwe sfeerbeheerders in ons midden. Wij zijn hartstikke blij en trots dat @reaper en @MadMandra27 ons team gaan versterken. Zo hebben wij extra ogen om het forum in goede banen te begeleiden en extra handen om leuke nieuwe initiatieven voor ons forum op te pakken. En dat gaat 1000% lukken met alle positieve bijdragen die zij beiden de afgelopen jaren al aan dit forum hebben gegeven.

Dus geef ze een warm en 🤟 welkom op hun eigen forum!

Ps. houd het een beetje rustig de komende tijd op dit forum. Want de ene is net vader geworden en de andere heeft een baby'tje op komst :love:

Ik moet mobiel (IPhone/Edge) de laatste tijd voortdurend opnieuw inloggen als ik het forum bezoek.

Meer mensen last van?

Yes, op de mobiele website. Op iOs is er geen Festileaks app voor zover ik weet.
Het klopt inderdaad dat er geen Festileaks app meer is. Wat je kunt doen is de app als snelkoppeling downloaden op je telefoon (zo heb ik het gedaan op mijn Pixel). Op chrome is dat (via android) op de drie bolletjes bovenin klikken en vervolgens kiezen voor "Toevoegen aan startscherm"

Nieuw bloed en een actief forum allemaal goed en wel, maar misschien dat men pas nieuwe topics kan openen na een bepaald aantal posts?
Houdt de russen misschien ook tegen (al lijken die weer even van het toneel?).

En verder mist het Werchter topic nog een traditionele openingspost trouwens ;)

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nieuw bloed en een actief forum allemaal goed en wel, maar misschien dat men pas nieuwe topics kan openen na een bepaald aantal posts?
Houdt de russen misschien ook tegen (al lijken die weer even van het toneel?).
Volgensmij is het wel wenselijk dat beschikbaar te houden voor mensen die een specifieke vraag hebben / het forum nog niet snappen (zie bijvoorbeeld de solo draadjes bij festivals op camping vragen af en toe)
2. Wij checken elke eerste post van een nieuw account.
Of dit toch doorzetten

Volgensmij is het wel wenselijk dat beschikbaar te houden voor mensen die een specifieke vraag hebben / het forum nog niet snappen (zie bijvoorbeeld de solo draadjes bij festivals op camping vragen af en toe)

Of dit toch doorzetten
Maar er is ook wel een soort wildgroei aan camping topics of 'ik ga solo naar' of tickets te koop/gezocht.
Iets in mijn OCD zou dat alles wat meer groeperen in algemene topics per festivalthread dan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Kereltje
Zou geen slecht idee zijn om een soort "praktische vragen"-topic als sticky te hebben bij de grootste festivals. Maakt het bovendien makkelijker om zulke info later terug te vinden, want nu raakt dat ondergesneeuwd tussen de tientallen "must see"-lijstjes die in mei/juni gepost worden.

• Leuk
Waarderingen: V.Axl
Thanks voor jullie feedback!
We gaan het in ieder geval bespreken en kijken of we er iets mee gaan doen!

En verder mist het Werchter topic nog een traditionele openingspost trouwens ;)
Helaas hebben we nog geen tijd gehad om alle topics langs te lopen en te voorzien van een traditionele openingspost.
Deze zullen er wel iets anders uit gaan zien, maar het concept blijft hetzelfde ;). Als voorbeeld kun je de openingspost in het Pinkpoptopic bekijken: Openingspost Pinkpop

In de openingspost zullen dus links staan naar het betreffende festival op de Festileaks website, zo check je snel en makkelijk bv. de line-up, ticketinformatie, nieuws en andere relevante informatie voor het betreffende festival!

Thanks voor jullie feedback!
We gaan het in ieder geval bespreken en kijken of we er iets mee gaan doen!

Helaas hebben we nog geen tijd gehad om alle topics langs te lopen en te voorzien van een traditionele openingspost.
Deze zullen er wel iets anders uit gaan zien, maar het concept blijft hetzelfde ;). Als voorbeeld kun je de openingspost in het Pinkpoptopic bekijken: Openingspost Pinkpop

In de openingspost zullen dus links staan naar het betreffende festival op de Festileaks website, zo check je snel en makkelijk bv. de line-up, ticketinformatie, nieuws en andere relevante informatie voor het betreffende festival!
Ziet er goed uit (y)

• Geweldig
Waarderingen: Royke

Users who are viewing this thread

• Joss