Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hee, waarom daar??!!
Dat forum heeft al genoeg spam zonder dit soort aanmoediging, zitten alweer aan een absurde 56 pagina's en ik moet nog beginnen met lezen in dat 2026 topic.
We zitten over twee opties te twijfelen, aangezien het steeds lastiger wordt om de accounts bij het aanmaken te herkennen. Wellicht kunnen jullie daar ook feedback op geven.
1. Wij checken handmatig elk account dat zich aanmeldt. Hier kan dus nog steeds een account doorheen glippen.
2. Wij checken elke eerste post van een nieuw account.
Ik ga in ieder geval weer even puzzelen of ik het toch niet automatisch tegen kan houden. Gevecht zonder eind.
We zitten over twee opties te twijfelen, aangezien het steeds lastiger wordt om de accounts bij het aanmaken te herkennen. Wellicht kunnen jullie daar ook feedback op geven.
1. Wij checken handmatig elk account dat zich aanmeldt. Hier kan dus nog steeds een account doorheen glippen.
2. Wij checken elke eerste post van een nieuw account.
Ik ga in ieder geval weer even puzzelen of ik het toch niet automatisch tegen kan houden. Gevecht zonder eind.
Is het niet mogelijk dat bij elk nieuw account na een eerste post eerst goedkeuring van jullie nodig is, voordat er echt gepost kan worden?
Misschien is het ook een optie om eens bij andere fora te informeren?