Forum feedback

Vandaag is het de hardrock en metal hub die ze vol spammen.
Go Ahead Yes GIF

• Winning
Waarderingen: Metalhead Liam
Poe het wordt nu wel steeds meer en irritanter hoor. Hier werd al eerder een Block voorgesteld op de tekens die gebruikt worden, is dat geen optie?

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Ik heb maar even een account te maken om aan te geven hoe verschrikkelijk kut ik de scroll ervaring vind op Android / Chrome. Er popt zon video advertentie op in de onderhoek die mijn geluid overneemt en muziek stopt bij elke nieuwe pagina. Terwijl ik scroll hapert hij enorm omdat hij probeert me terug te forceren naar een fullscreen advertentie die ergens midden op de pagina zit, en vervolgens komt er nog zon pop up advertentie die ik weg moet klikken want anders zie ik niets.

Ik ben hierheen doorverwezen op Reddit om wat te lezen over Pinkpop en was erg enthousiast met hoeveel discussie en info er te lezen valt in de sticky thread, maar ik kom echt geen twee paginas door zonder me dood te ergeren, en zoals anderen hierboven zeggen zou ik met liefde €2 doneren om een maandje zonder advertenties info te kunnen lezen over een festival waar ik heen ga, maar het is nu wel echt de reden dat ik deze site ga vermijden.
Ja, die vreselijke advertenties bederven flink de pret in dit verder geweldige forum. Met een adblocker scroll je je suf. Erger nog: zelf zonder adblocker krijg je die grote lege blokken voor je kiezen, als je persoonlijke advertenties afwijst.

Was er maar een mogelijkheid om een goedkoop abonnementje te nemen op Festileaks, zodat je geen enkele advertentie krijgt aangeboden. Een reclamevrije wereld, dat is een droom. Of een nostalgisch verlangen naar de beginjaren van het internet. 😭

Helaas Russische pindakaas, nu in Entertainment.

Ik juichte ook al even te vroeg. Maar ik zag dat dat account precies voor mijn aanpassingen was aangemaakt. Dus ik bid nog even verder.
Heb wel wat extra woorden toegevoegd aan de spam filter.

• Leuk
Ja, die vreselijke advertenties bederven flink de pret in dit verder geweldige forum. Met een adblocker scroll je je suf. Erger nog: zelf zonder adblocker krijg je die grote lege blokken voor je kiezen, als je persoonlijke advertenties afwijst.

Was er maar een mogelijkheid om een goedkoop abonnementje te nemen op Festileaks, zodat je geen enkele advertentie krijgt aangeboden. Een reclamevrije wereld, dat is een droom. Of een nostalgisch verlangen naar de beginjaren van het internet. 😭
Zoals ook al eerder benoemd als reactie op het door jouw geciteerde bericht: vanaf 250 berichten heb je ze niet meer, dus als je actief deelneemt aan discussies over de festivals ben je er zo van af!

hadden een tijd geleden op Graz ook enorm last van de bots
is wel gebeterd door backend wat dingen aan te passen

Zou dit dan niet de reden zijn van die spam van de Russen? Ze hebben gewoon een hekel aan
Dus ik moet gewoon nog zo'n 200 berichten gaan posten, wenteldave?
Ik had nooit gedacht dat ik een voorbeeld zou nemen aan een Russische spammer. How low can you go?

Dus ik moet gewoon nog zo'n 200 berichten gaan posten, wenteldave?
Ik had nooit gedacht dat ik een voorbeeld zou nemen aan een Russische spammer. How low can you go?
Je snapt best wat ik bedoel, die opmerking gaat nergens over. Je hebt al sinds 2022 een account (en ik vermoed dat je al langer meekijkt), dus wat dat betreft had je ruimschoots de tijd gehad om constructief bij te dragen aan de discussies hier op het forum. Ik vind 't prima dat je gewoon lurkt, hoor, maar dan krijg je ook gewoon de advertenties. Da's, zeg maar, de andere kant van de medaille.

• Leuk
Daar dwing je wellicht wel een actiever forum mee af ;-). Ik ga mijn best doen voor de 250 berichten. Elke dag een klein berichtje en ik kan rustig het nieuwe aankondigingsseizoen in...

Je snapt best wat ik bedoel, die opmerking gaat nergens over. Je hebt al sinds 2022 een account (en ik vermoed dat je al langer meekijkt), dus wat dat betreft had je ruimschoots de tijd gehad om constructief bij te dragen aan de discussies hier op het forum. Ik vind 't prima dat je gewoon lurkt, hoor, maar dan krijg je ook gewoon de advertenties. Da's, zeg maar, de andere kant van de medaille.
Ik snap je opmerking helemaal, point taken.
En ik blijf in een goed humeur.
In mijn slakkentempo haal ik de finish wel voor mijn 70e.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave

Users who are viewing this thread