Sport algemeen

Ik blijf dat onbegrijpelijk vinden dat je Europees niet voor Belgische clubs kan zijn. Je mag blij zijn dat Club Brugge het de voorbije jaren zo goed heeft gedaan, zodat Anderlecht uberhaupt nu zelfs nog kans heeft om Europees te spelen. Maarja de kortzichtigheid van een voetbalsupporter...
Anderlecht heeft net zo goed bijgedragen aan die coëfficiënt en in de EL kunnen die Bruggelingen ook naar hartenlust van die puntjes scoren.
Bovendien heeft geen enkele club buiten de die uit Brugge zelf er iets aan dat ze daar alweer heel wat miljoenen krijgen.

En neen, ik ga niet een club die ik in het weekend niet kan uitstaan plots gaan toejuichen doordeweeks.

• Leuk
Waarderingen: NoLifeIzegem
Juichen voor tegenstanders van Nederlandse clubs gaat me ook wel wat ver. Maar een beetje gegrinnikt wordt er wel als de steevast verongelijkte palingpirlo in Eindhoven straks weer aan alle kanten voorbij wordt gelopen als het tempo even wat hoger ligt dan in de eredivisie.

En de bal kaatsend kan ik hem natuurlijk terugverwachten, Ajax gaat ook weinig potten breken, daar ben ik mij van bewust ;).

Nice 😂 En inderdaad, is inmiddels pijnlijk duidelijk geworden dat ie gaat het nooit maken in de Europese (sub)top. Is ook niks mis mee, maar het lijkt alsof hij daar zelf nog wel in gelooft.
Maar hij was toch niveautje Real Madrid?

• Haha
Waarderingen: Pommer
Anderlecht heeft net zo goed bijgedragen aan die coëfficiënt en in de EL kunnen die Bruggelingen ook naar hartenlust van die puntjes scoren.
Bovendien heeft geen enkele club buiten de die uit Brugge zelf er iets aan dat ze daar alweer heel wat miljoenen krijgen.

En neen, ik ga niet een club die ik in het weekend niet kan uitstaan plots gaan toejuichen doordeweeks.
Daarmee dat uw club paar maanden geleden nog een solidariteitsbijdrage vroeg😉

En de bijdrage van Anderlecht op Europees gebied moet je nu ook niet overdrijven. Zelfs Gent heeft het afgelopen 5 jaar beter gedaan.
Beter gewoon naar uw eigen club kijken, want uw Europees avontuur kan er donderdag al opzitten.

Ik heb als Ajaxfan woonachtig in Utrecht nog wel de hoop dat het donderdag in de Galgenwaard goed afloopt, dan is er in ieder geval genoeg te zien de komende weken.

Daarmee dat uw club paar maanden geleden nog een solidariteitsbijdrage vroeg😉

En de bijdrage van Anderlecht op Europees gebied moet je nu ook niet overdrijven. Zelfs Gent heeft het afgelopen 5 jaar beter gedaan.
Beter gewoon naar uw eigen club kijken, want uw Europees avontuur kan er donderdag al opzitten.
Die paar maanden is ondertussen al zo'n 5 jaar?

En het zou zomaar kunnen ja, de profetische woorden van Woutertje "Het kan nog altijd erger" zouden daarmee nog maar eens vanonder het stof kunnen worden gehaald.

Die paar maanden is ondertussen al zo'n 5 jaar?

En het zou zomaar kunnen ja, de profetische woorden van Woutertje "Het kan nog altijd erger" zouden daarmee nog maar eens vanonder het stof kunnen worden gehaald.
Klopt, mijn excuses. Ik zat met foute data in mijn hoofd. Maar Anderlecht profiteert dus ook van de goede resultaten van Club. Onrechtstreeks worden zelfs de uitgaande transferbedragen groter doordat onze competitie meer aanzien krijgt. Allemaal een gevolg van die goede resultaten.

Vooral nu jullie dit jaar een hele grote slag kunnen slaan richting meerdere Europese plekken, Nederlandse clubs moeten echt een wonder verrichten willen wij nog de 2 CL plekken houden, als je GAE afgelopen weekend zag spelen mag je blij zijn als die 1 puntje pakken.

Uiteindelijk, als AZ zich ook weet te plaatsen, is dit een prima uitgangspositie en heb je in ieder geval 8 extra wedstrijden.

Genoeg voorgaande jaren dat een club als GAE niet door de voorrondes komt en je dus sowieso al met een club minder speelt. Elk punt dat ze pakken is gewoon een goede bonus.

• Leuk
Waarderingen: visdave34
Juichen voor tegenstanders van Nederlandse clubs gaat me ook wel wat ver. Maar een beetje gegrinnikt wordt er wel als de steevast verongelijkte palingpirlo in Eindhoven straks weer aan alle kanten voorbij wordt gelopen als het tempo even wat hoger ligt dan in de eredivisie.

Wie is de palingpirlo? :LOL:

Veerman gok ik?

• Leuk
Waarderingen: Oasiss en visdave34
Klopt, mijn excuses. Ik zat met foute data in mijn hoofd. Maar Anderlecht profiteert dus ook van de goede resultaten van Club. Onrechtstreeks worden zelfs de uitgaande transferbedragen groter doordat onze competitie meer aanzien krijgt. Allemaal een gevolg van die goede resultaten.
Je kan het draaien en keren zoveel je wil maar een nieuwe Brugsche kwalificatie voor de CL is voor Anderlecht alles behalve een goede zaak.

Ik heb als Ajaxfan woonachtig in Utrecht nog wel de hoop dat het donderdag in de Galgenwaard goed afloopt, dan is er in ieder geval genoeg te zien de komende weken.
Hier ook Ajaxfan in Utrecht! Ik vind Utrecht ook wel een fijne club die ik heh beste gun (hoor je andersom nou nooit ;)).

Ooit wel ook de fout gemaakt dat ik was gaan hardlopen in een ajaxbroekje, er niet bij stilgestaan dat Utrecht thuis speelde (en ik een half uur voor de pot langs de Galgenwaard kwam). Toen heb ik toch wel flink doorgestapt langs het veld van Kampong ;).

• Haha
Waarderingen: visdave34
Uiteindelijk, als AZ zich ook weet te plaatsen, is dit een prima uitgangspositie en heb je in ieder geval 8 extra wedstrijden.

Genoeg voorgaande jaren dat een club als GAE niet door de voorrondes komt en je dus sowieso al met een club minder speelt. Elk punt dat ze pakken is gewoon een goede bonus.
Zeker in de Conference League, met wat geluk in de loting, kan AZ daar gewoon een halve finale halen.

Hier ook Ajaxfan in Utrecht! Ik vind Utrecht ook wel een fijne club die ik heh beste gun (hoor je andersom nou nooit ;)).

Ooit wel ook de fout gemaakt dat ik was gaan hardlopen in een ajaxbroekje, er niet bij stilgestaan dat Utrecht thuis speelde (en ik een half uur voor de pot langs de Galgenwaard kwam). Toen heb ik toch wel flink doorgestapt langs het veld van Kampong ;).
Haha doet mij heel erg denken aan toen ik als 15 jarig jongentje ging kamperen met vrienden en wij allen niet doorhadden dat de dichtstbijzijnde supermarkt in het Heracles Stadion zat. Stonden we allemaal daar in ons Twenteshirtje. Nog geen baard in de keel maar al wel de eerste paar doodsbedreigingen op zak!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Zeker in de Conference League, met wat geluk in de loting, kan AZ daar gewoon een halve finale halen.
Dat is waar, ik ga het wel missen dit seizoen. Het eerste half jaar van vorig seizoen was echt geweldig met tripjes naar Salzburg en Manchester als persoonlijke hoogtepunten, wat een luxe als je dat vrijwel elk jaar hebt!

Haha ik draag eigenlijk nooit Ajaxkleding in de stad, ik weet dat het eigenlijk altijd wel goed moet gaan, maar na een ietwat negatieve ervaring op de werkvloer in een restaurant een keer doe ik toch voorzichtig

En ondertussen ontslaat Standard haar trainer na 5 wedstrijden.

Wat een triest besluit zeg. Waarom stel je hem dan aan, je weet op voorhand toch perfect wat voor trainer dat is?

Users who are viewing this thread