Sport algemeen

Soms voorspel ik toch goed ;).

Heel weinig vertrouwen erin dat Heitinga dit gaat cheffen

Soms voorspel ik toch goed ;).

Heel weinig vertrouwen erin dat Heitinga dit gaat cheffen
Ik vind wel dat ze hem minimaal tot na 26 oktober de kans moeten geven. Niets te maken met Twente-Ajax die dag.... Even zonder gekheid, ik vind het ook vanaf dat ze hem aangesteld hebben een rare keuze om Heitinga aan te stellen, zie het ook niet goedkomen. PSV een maatje te groot voor FC Twente en won vooral op individuele kwaliteit, gelukkig wel veel verbeteringen bij ons gezien, hopelijk zorgt onze nieuwe Noor voor meer stootkracht voorin en huren komt er nog een spits en rechtsbuiten bij nu Van Bergen weg is en Lammers nog langer geblesseerd is.

Haller dus toch naar Utrecht, suikeroompje heeft nog een paar miljoentjes extra in een lade van zijn bureau gevonden?

Utrecht leek gisteren wel al de tol te betalen voor midweekse potjes. Wat extra mankracht is niet slecht dan.

3de gelijkspel op 4 speeldagen

6 op 12, start niet top maar ook niet slecht als je weet dat je tegen Union, Genk, op Charleroi (wat voor ons altijd moeilijk is) en Leuven.

nu mag de overname rap plaatsvinden zodat we nog wat versterking kunnen halen want amper spoeling op de bank

Die durf ik ook te stellen ja. Tuurlijk, hij verdient een kans. Die krijgt ie nu ook. Maar ik heb zelden zo weinig vertrouwen gehad.
Mwa, zie het nog wel goed komen.
PSV grootste kans om kampioen te worden. Ajax 2e.
Feyenoord gaat door het ijs zakken. Heb toch liever Heitinga als coach dan RVP.

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, Twente heeft 2x gescoord en we hebben nog gewonnen ook! Eerste uitvak van het seizoen meegepakt en wat een sfeer!!

Mwa, zie het nog wel goed komen.
PSV grootste kans om kampioen te worden. Ajax 2e.
Feyenoord gaat door het ijs zakken. Heb toch liever Heitinga als coach dan RVP.
Ik heb toch echt wel veel liever RVP, ik vind achter het spel van Feyenoord veel meer een idee zitten, hij is jong en moet nog veel leren maar hij komt er wel. PSV wordt gewoon kampioen, Ajax en Feyenoord gaan strijden om CL, Utrecht, AZ, NEC en hopelijk Twente strijden om plek 4.

Ik zag gisteren wel een iets duidelijkere lijn bij Ajax. Moet wel erbij gezegd worden tegen een onthutsend zwak Heracles. Bij gebrek aan een nummer 6 vind ik Fitz Jim best een kandidaat voor die plek. In mijn optiek zou Klaassen toch kind van de rekening kunnen worden. Dat lijkt me een ideale twaalfde man, en in een seizoen met heel veel potjes gaat die wel genoeg pakken.

De verdedigende problemen werden gisteren wel aardig opgelost. Rosa vulde het goed in en Fitz Jim zakte vaak terug voor de opbouw, waar Rosa minder sterk in is. Wel overigens weer idioot beleid dat ze Dies Jansen al verhuurd hebben terwijl je twee cv's niet fit had. Had gewacht tot volgende week en Sutalo en Bouwman waren fit(ter).

Benieuwd of Ajax of PSV straks op een paar honderd km van de Chinese grens CL voetbal mag spelen.

Benieuwd of Ajax of PSV straks op een paar honderd km van de Chinese grens CL voetbal mag spelen.
Ja jeetje wat een afstand, ook wel jammer dat Celtic niet door is, altijd wel een gave sfeer en voegt meer toe aan de CL. Even opgezocht, is minimaal 7-8 uur vliegen... Je zou dat weekend ook nog maar uit naar Sittard moeten.

Ja jeetje wat een afstand, ook wel jammer dat Celtic niet door is, altijd wel een gave sfeer en voegt meer toe aan de CL. Even opgezocht, is minimaal 7-8 uur vliegen... Je zou dat weekend ook nog maar uit naar Sittard moeten.
Duimen voor die andere club uit Glasgow straks. 🤞

Duimen voor die andere club uit Glasgow straks. 🤞
Ik blijf dat onbegrijpelijk vinden dat je Europees niet voor Belgische clubs kan zijn. Je mag blij zijn dat Club Brugge het de voorbije jaren zo goed heeft gedaan, zodat Anderlecht uberhaupt nu zelfs nog kans heeft om Europees te spelen. Maarja de kortzichtigheid van een voetbalsupporter...

• Leuk
Waarderingen: zero, jonasvh en Novis95
Ik blijf dat onbegrijpelijk vinden dat je Europees niet voor Belgische clubs kan zijn. Je mag blij zijn dat Club Brugge het de voorbije jaren zo goed heeft gedaan, zodat Anderlecht uberhaupt nu zelfs nog kans heeft om Europees te spelen. Maarja de kortzichtigheid van een voetbalsupporter...
Vooral nu jullie dit jaar een hele grote slag kunnen slaan richting meerdere Europese plekken, Nederlandse clubs moeten echt een wonder verrichten willen wij nog de 2 CL plekken houden, als je GAE afgelopen weekend zag spelen mag je blij zijn als die 1 puntje pakken.

Vooral nu jullie dit jaar een hele grote slag kunnen slaan richting meerdere Europese plekken, Nederlandse clubs moeten echt een wonder verrichten willen wij nog de 2 CL plekken houden, als je GAE afgelopen weekend zag spelen mag je blij zijn als die 1 puntje pakken.
Tot nu toe hebben de Nederlandse clubs juist beter gescoord dan de directe concurrenten België en Portugal. Utrecht en zeer waarschijnlijk AZ gaan zich kwalificeren voor de hoofdronde, dus zelfs als een club niet bijster goed scoort is er met alle bonuspunten een aardige buffer.

Users who are viewing this thread