Sport algemeen

Thuis ATM, Napoli, Union en uit Olympiakos, NUTD, Leverkusen zijn best goede resultaten tegen te boeken. Zal erom hangen. In ieder geval een groot aantal prachtige tegenstanders en potentieel mooie wedstrijden (kan ook een keer zo'n deceptie als tegen Arsenal worden).

Ajax wellicht tegen Olympiakos en Qarabag 2x3 punten, maar tegen de rest zie ik ze weinig tot geen punten pakken. Zo'n Villareal en OLM uit zijn echt de ultieme onderschat wedstrijden en eigenlijk zijn die ploegen ook vele malen sterker. Gun ze wel een mooie revenge tegen Chelsea.

Een Ajax pre Mislintat had hier prima mee uit de voeten gekund. Zie het nu ook niet echt gebeuren. Verder ook allemaal wat lastig te voorspellen. Als je Chelsea als laatste hebt en die zijn al lang en breed door, dan kun je daar zo maar een c-ploeg treffen. PSV had dat vorig jaar ook met Liverpool. Olympiakos, Qarabag en Galatasaray zou wel 7 punten kunnen opleveren. Hier en daar nog wat bonuspunten en die plek 24 komt in zicht. Maar echt vertrouwen heb ik er niet in. We'll see, wel zin om weer CL mee te maken.

Die paar maanden is ondertussen al zo'n 5 jaar?

En het zou zomaar kunnen ja, de profetische woorden van Woutertje "Het kan nog altijd erger" zouden daarmee nog maar eens vanonder het stof kunnen worden gehaald.
Wat een tristesse.

blijven teren op het verleden brengt niks op anderlecht;

en incompetente bestuursleden ook snel buiten werken daar in brussel.

Hasi binnen halen bv, why

heeft bij ons ook heel veel kapot gemaakt

maar ja wij zijn wel stamnummer 1 eddy wauters era was echt verschrikkelijk bij antwerp

al ben ik wel blij dat ik de keerzijde heb meegemaakt en de huidige situatie dus perfect kan plaatsen bij antwerp.

zolang onze club maar blijft, dat is het belangrijkste

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
En eens beseffen dat al zogenaamde talenten veel te plat zijn.
Die talenten kunnen wel voetballen hoor. Maar ga er maar aanstaan als jonge ket in zo'n club waar het vierkant draait.

In een ideale wereld heb je een goede mix tussen ervaring en jeugd maar ofwel spelen ze bij ons met bijna alleen maar jeugd ofwel worden ze door de volgende coach bijna genegeerd. Of je word uit het niets tijdens een belangrijke Europese wedstrijd voor de leeuwen gegooid als 18 jarige.

Beleid van Wouter Vandenhaute is een ramp, helpt heel de club, inclusief Neerpede naar de haaien.
Hasi is een non trainer, iedereen zag op voorhand aankomen dat met Hasi de play offs en bekerfinale aanvatten niets zou veranderen en als dan blijkt dat Hasi ook effectief niets bij bracht krijgt hij nog een verlenging ook. Na die titel die hij bij ons heeft gepakt heeft hij trouwens nergens nog iets laten zien als trainer.
En dan is er nog Renard waarvan ik mij afvraag waar hij met zijn tranferpolitiek heen wil.

Maar we gaan het dan op de jeugd steken...

Marc Coucke is diezelfde Wouter zo zat als iets maar "kan" hem niet uit zijn functie verwijderen.
Komaan Marc, we leven in Belgiƫ, er moet toch altijd iets mogelijk zijn om van die Vandenhaute af te raken.

Die talenten kunnen wel voetballen hoor. Maar ga er maar aanstaan als jonge ket in zo'n club waar het vierkant draait.

In een ideale wereld heb je een goede mix tussen ervaring en jeugd maar ofwel spelen ze bij ons met bijna alleen maar jeugd ofwel worden ze door de volgende coach bijna genegeerd. Of je word uit het niets tijdens een belangrijke Europese wedstrijd voor de leeuwen gegooid als 18 jarige.

Beleid van Wouter Vandenhaute is een ramp, helpt heel de club, inclusief Neerpede naar de haaien.
Hasi is een non trainer, iedereen zag op voorhand aankomen dat met Hasi de play offs en bekerfinale aanvatten niets zou veranderen en als dan blijkt dat Hasi ook effectief niets bij bracht krijgt hij nog een verlenging ook. Na die titel die hij bij ons heeft gepakt heeft hij trouwens nergens nog iets laten zien als trainer.
En dan is er nog Renard waarvan ik mij afvraag waar hij met zijn tranferpolitiek heen wil.

Maar we gaan het dan op de jeugd steken...

Marc Coucke is diezelfde Wouter zo zat als iets maar "kan" hem niet uit zijn functie verwijderen.
Komaan Marc, we leven in Belgiƫ, er moet toch altijd iets mogelijk zijn om van die Vandenhaute af te raken.
Ik steek niets op de jeugd, ik stel gewoon vast dat ze te weinig zijn. Het verschil tussen de jeugd uit Brugge en die uit Anderlecht is dag en nacht verschil. Je mag mij anders nog eens een match zeggen waarin Stroeykens of Verschaeren (die nu toch al jaren in de eerste ploeg zitten) een verschil hebben gemaakt?

En uiteraard is het aankoopbeleid en gans het beleid rond de club een tragedie.

Ff serieus Ajax voetbalt nog slechter als Twente, Heitinga is echt enkel nuttig als assistent. Heerenveen staat trouwens weer achter terwijl ze echt veel beter spelen, hebben nog weinig gelukt dit seizoen

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ff serieus Ajax voetbalt nog slechter als Twente, Heitinga is echt enkel nuttig als assistent. Heerenveen staat trouwens weer achter terwijl ze echt veel beter spelen, hebben nog weinig gelukt dit seizoen
Ten Hag lijkt ook bezig aan een klus met weinig eer te behalen. Misschien na de winterstop een optie ;).

Users who are viewing this thread