Pearl Jam

Hmm ik ben toch erg benieuwd wie er dan de nieuwe of toch oud gediend?? Drummer wordt.

Ik hoop echt nog op een festivaltour in 2026, de vorige passage door Europa was erg karig . Dat terwiil ze echt een goede plaat hadden afgeleverd.

Ach, zie de Foo's. Daar gebeurd 3x meer in 2 jaar tijd en die hebben nieuwe muziek en touren weer straks. Het is vooral "eng nieuws" als er leden stoppen. Pearl Jam mag voor ieders gevoel nog jaren doorgaan.

• Leuk
Waarderingen: Daantje
Als eddie vedder solo gaat touren blijft het wel even stil rond Pearl Jam. Jammer zijn nu nog allemaal fit.
En idd vorige tour was karig in Europa.

Als eddie vedder solo gaat touren blijft het wel even stil rond Pearl Jam. Jammer zijn nu nog allemaal fit.
En idd vorige tour was karig in Europa.
Eddie Vedder solo dates binnen nu en 2 weken als ik het forum zo'n beetje volg.

• Leuk
Waarderingen: Daantje
Ik zou het erg tof vinden als Eddie solo naar Europa komt. Hij heeft in Europa ook nog niet getoured met zijn nieuwe album Earthling (wat ik een erg fijn en sterk album vind!)
Speel daarbij nog wat Pearl Jam klassiekers en wat van de Into the Wild soundtrack en je hebt wat mij betreft een waanzinnige setlist...

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Ik zou het erg tof vinden als Eddie solo naar Europa komt. Hij heeft in Europa ook nog niet getoured met zijn nieuwe album Earthling (wat ik een erg fijn en sterk album vind!)
Speel daarbij nog wat Pearl Jam klassiekers en wat van de Into the Wild soundtrack en je hebt wat mij betreft een waanzinnige setlist...
Eddie Vedder solo is een must see. Heb het genoegen al twee keer te zijn geweest. In 2017 en 2019. Prachtige avonden gehad!

Eddie Vedder solo is een must see. Heb het genoegen al twee keer te zijn geweest. In 2017 en 2019. Prachtige avonden gehad!
Ik kan dit beamen. Ik zag hem in 2017 op Firenze Rocks. Een traan bij Black(als eerbetoon aan Chris Cornell), een vallende ster tijdens Imagine en een grote lach tijdens Hard Sun samen met Glen Hansard. Top concert.

Ook twee top concerten meegemaakt, maar bij het laatste was het toen al gortig qua prijs. Ik vrees als hem nog eens komt dat je richting de 200 euro zal gaan voor een kaart.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Cameron verliet Pearl Jam vanwege het vele touren en de lange concerten.
Dat eerste snap ik niet echt. Het is nou niet dat ze ieder jaar 5 maanden aan het touren waren...
Als je het artikel leest was hij naar zijn gevoel te oud geworden om nog drie uur een live show te drummen en was hij al het getour ook beu. Als je lichaam en je geest niet meer mee wilt dan kan je beter drummen bij bands die een uur of anderhalf uur maximum spelen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Rockbeer
Als je het artikel leest was hij naar zijn gevoel te oud geworden om nog drie uur een live show te drummen en was hij al het getour ook beu. Als je lichaam en je geest niet meer mee wilt dan kan je beter drummen bij bands die een uur of anderhalf uur maximum spelen.
Ja klopt, ik denk dat het meer zit in de lengte van de concerten en hij niet meer om de 2 jaar 3 a 4 maanden wil touren.

Users who are viewing this thread