Pukkelpop 2025

Ik heb vooral het gevoel dat Ise het gewoon in haar schoot geworpen krijgt, Brihang heeft toch al een heel parcours afgelegd om te staan waar hij nu staat

Idem, Brihang is ook mijn ding niet, maar die heeft wel een normaal traject afgelegd.

Ise was al verbonden met Live Nation toen die De Nieuwe Lichting won.

Ise was al verbonden met Live Nation toen die De Nieuwe Lichting won.

Heeft die Ise een papa die een hoge functie heeft bij Live Nation ofzo?

Ise stond denk ik met 1 nummer of zelfs zonder muziek online en totaal geen bekendheid (nog geen Nieuwe Lichting gewonnen) ook al op Bospop, staat een mini-reportage van op Youtube waar haar ouders ook in passeren als ik het me goed herinner

Ik vind het een goede artiest met toffe nummers. Maar denk dat hoe zij nu opgehypet word, geen goed kan doen als je echt een carrière van tientallen jaren wil uitbouwen.

Pukkelpop en Hogeschool UCLL presenteren E>rena: het podium voor de tech van nu en de digitale (r)evoluties van morgen. Drie dagen lang kan je hier terecht voor gaming, inspirerende talks, esports, podcasts en straffe AI-experimenten.

E>rena staat vlakbij Food Wood en is open van 11.30 uur tot 19.30 uur. De presentatie is in handen van Obi Mundorff.

Timings komen binnenkort online.

E>rena

Pukkelpop en Hogeschool UCLL presenteren E>rena: het podium voor de tech van nu en de digitale (r)evoluties van morgen. Drie dagen lang kan je hier terecht voor gaming, inspirerende talks, esports, podcasts en straffe AI-experimenten.

E>rena staat vlakbij Food Wood en is open van 11.30 uur tot 19.30 uur. De presentatie is in handen van Obi Mundorff.

Timings komen binnenkort online.

E>rena
Hoe populair is de E-Rena eigenlijk. Het komt bij mij totaal niet op om daar naartoe te gaan. Helemaal niet als ik daarvoor in de plaats iets leuks kan zien op de podia.

• Leuk
Waarderingen: davadude en boilerfun
Hoe populair is de E-Rena eigenlijk. Het komt bij mij totaal niet op om daar naartoe te gaan. Helemaal niet als ik daarvoor in de plaats iets leuks kan zien op de podia.
Ik ben daar 1 keer binnen geweest, en toen was er toch wel wat belangstelling. Er was toen een soort FIFA toernooi bezig. Maar tijdens die 4 dagen PKP heb ik zelf geen zin om me bv. met vragen over AI bezig te houden, eerlijk gezegd. Er zal dus wel een publiek voor zijn, maar voor mij persoonlijk is het geen meerwaarde.

Ik ben daar 1 keer binnen geweest, en toen was er toch wel wat belangstelling. Er was toen een soort FIFA toernooi bezig. Maar tijdens die 4 dagen PKP heb ik zelf geen zin om me bv. met vragen over AI bezig te houden, eerlijk gezegd. Er zal dus wel een publiek voor zijn, maar voor mij persoonlijk is het geen meerwaarde.
Op Pukkelpop is er zoveel volk dat er voor alles publiek wel een publiek is.

Behalve voor Killer Mike, blijkbaar.

• Verdrietig
Waarderingen: Lany Paret
ik ben eruit.
alle bands geluisterd
ik heb nu 35 acts over die ik zou willen zien.
waarvan : Heisa ,qotsa, mogwai, slow crush, whispering sons mijn must sees zijn
Oscar and the wolf en Michael Kiwanuka wil de vrouw ook graag zien.

Ben benieuwd naar t blokkenschema

Pukkelpopper, hoeveel namen heb jij die je wil zien??

Laatst bewerkt:
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Kachelle en elo

Users who are viewing this thread