De zin in Alcatraz begint langzaam aan toe te nemen! Het was even omschakelen na een drukke periode met een mooie vakantie in Engeland, Glastonbury, Graspop en Bospop. Het hele jaar staat de playlist geregeld op, er staan echt ontzettend veel sterke acts. En we zijn gezegend met een blokkenschema met weinig clashes. Maar dus wel drukke programma's. Tijd om die van mij ook eens op te schrijven. Dikgedrukt de must sees
Donderdag ( kans is groot dat we hier bijna niks van zien ivm speciaalbier op de camping)
Donderdag ( kans is groot dat we hier bijna niks van zien ivm speciaalbier op de camping)
- Warbringer
- Exhorder
- Evil Invaders
- Frog Leap
- Blaze Bayley (eigenlijk schandalig dat die voor 40 minuutjes mag aantreden om 11.20 uur. Maar we gaan hem supporten!)
- Splendidula
- (Coffin Feeder)
- Frayle
- Snot
- Winterfylleth
- Cabal
- Dvne
- (Thrown)
- Conjurer
- (Wind Rose)
- Year of no Light
- King Buffalo
- Thy Catafalque
- Mastodon
- Hypocrisy (soort rustmoment, Dool is leuker maar wil me niet weer een tent in proppen)
- Ministry
- Slomosa
- (Tenside)
- Between the Buried and Me
- Mammoth Grinder
- Ne Obliviscaris
- Baest
- Rivers of Nihil
- (Psycroptic)
- Vola
- Wolfmother (ff een paar klassiekers meepakken, groot fan van de eerste 2 albums)
- Crypt Sermon
- (Fit for a King)
- Extreme
- Candlemass
- Leprous
- Obituary (zo blij dat deze twee niet overlappen, nog wel de keuze tussen Leprous afkijken en Redneck Stomp missen of toch andersom..)
- DAD (een wat latere opstart omdat er weinig staat voor wat ik wil zien + weer een avond waarop ik ook de laatsten wil zien)
- Gaerea
- (Gutalax)
- (Pig Destroyer)
- Fear Factory
- Tsjuder
- Kerry King
- Borknagar
- (Prong)
- Cult of Luna
- Dimmu Borgir (hier ook de keuze, of einde Luna of paar favonummers in het begin van de set van Dimmu)
- Emperor
- Machine Head
- Rotting Christ (laatste noten meepakken)