Bospop 2026

Ze is net 80 geworden. Als ze aangeven niet meer te willen teren op de oude rockacts zoals Fogerty (81 ondertussen) vraag ik me af of ze hier überhaupt nog aan zouden beginnen. Zeker als je kijkt naar de acts die ze dit jaar geboekt hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat de dames van Heart ook al de 70 gepasseerd zijn.......

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Ze is net 80 geworden. Als ze aangeven niet meer te willen teren op de oude rockacts zoals Fogerty (81 ondertussen) vraag ik me af of ze hier überhaupt nog aan zouden beginnen. Zeker als je kijkt naar de acts die ze dit jaar geboekt hebben. Al moet ik eerlijk zeggen dat de dames van Heart ook al de 70 gepasseerd zijn.......
Een act als Blondie moet denk ik nog prima kunnen maar dan op de Rowwen Heze plek. Een uurtje meezinger in de late middag. De leeftijd van de bezoekers is hoog genoeg om veel herkenning te hebben. Ze moeten de band zeker niet hoger op het affiche zetten.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Leef!
Qua meezingen gooi ik hem er nog een keer in: ABC!
in 2018 in de boerderij gezien met familie en dat was heel erg goed, tour rond The Lexicon of Love II wat zoveel beter is dan je er van kan verwachten. Het is natuurlijk al sinds jaren Martin Fry plus een blok huurlingen maar de man heeft zijn stem nog/brengt een leuke show en de nummers staan nog steeds als een huis. Zeker als ze bands als Roxette boeken zal dat een perfecte band zijn voor de 17.45 mainstage spot.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en remkobak
Zelfde hoek maar mogelijk nog relevanter; Orchestral Manoeuvres in the Dark, nog steeds een erg toffe live band met verassend goed nieuw materiaal. Heeft ook weer een behoorlijke nieuwe fanbase onder de jeugd maar een erg mooie sub-headliner voor bijvoorbeeld de vrijdag.
Die breken de tent af. Zouden een heerlijke afsluiter zijn daarvoor! Live ook erg sterk!

• Leuk
  • Thinking
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules, Igo. en PJ
Zelfde hoek maar mogelijk nog relevanter; Orchestral Manoeuvres in the Dark, nog steeds een erg toffe live band met verassend goed nieuw materiaal. Heeft ook weer een behoorlijke nieuwe fanbase onder de jeugd maar een erg mooie sub-headliner voor bijvoorbeeld de vrijdag.
OMD is nog steeds geweldig. Afgelopen jaren 2x gezien en wat zijn die live nog goed zeg. Fan geworden sindsdien.

Datzelfde heb ik met Ali Campbell. Live ontzettend goed en speelt alle hits van UB40. Die kunnen ze zo boeken wat mij betreft..

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Joslittel
misschien een paar artieste voor eerder op de dag erbij gooien hier: Wunderhorse, Kaleo, Bush, the Raconteurs.

• Leuk
Ik denk dat Jack White het te druk heeft met zijn label en solo concerten om die band nog eens tot leven te wekken

Laatst bewerkt:
  • Leuk

Users who are viewing this thread