Graspop Metal Meeting 2026

Ik wil Daughtry ook wel zien, Sevendust past ook wel in mijn straatje, maar ik ken Alter Bridge niet. Zijn ze sterk live? 70 euro vind ik ook redelijk prijzig...

Ik vermoed dat Alter Bridge minstens 1u15min speelt, Daughtry 45min en Sevendust 30min.
Door de kleine capaciteit van de AB, denk ik dat die redelijk gaan snel uitverkopen ook omdat Daughtry en Sevendust al heel lange tijd (2012 & 2009) niet meer in België zijn geweest.
Zo’n Blackbird live is 8 minuten lang in een prachtige trance. Geef ze vooral een kans als je zoals je zegt Daughtry en Sevendust ook goed vindt.

Zo’n Blackbird live is 8 minuten lang in een prachtige trance. Geef ze vooral een kans als je zoals je zegt Daughtry en Sevendust ook goed vindt.
Blackbird blijft voor mij het beste nummer ooit gemaakt. De tekst is prachtig en hoe dat uiteindelijk uitmondt in die dubbele solo met eerst een soort sereen gevoel dat overgaat naar verdriet en woede bij overlijden. Prachtig gedaan.

Alter Bridge vind ik vooral in zalen heel tof. 3 of 4 keer nu gezien met eigen shows, altijd goed. Op de grotere podia op festivals komt het vaak net wat minder over voor mijn gevoel

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Als ik heel eerlijk mag zijn eh: ik zou Foo Fighters of Nickelback op Graspop ECHT wel zien zitten! :cool:
Eventueel de nummers wat opgepept (het tegenovergestelde van wat Volbeat doet, die spelen blijkbaar verschillende nummers tegenwoordig aan halve snelheid). Maar een normale set mag natuurlijk ook

Maar er zou enorm veel shit op komen. Dat weet ik nu al. Maar als King Hiss, Alter Bridge, Alice In Chains, Soundgarden (2014), Kyuss Lives, Eagles Of Death Metal, Wolfmother, Clutch, Black Mirrors, Three Days Grace, The Datsuns, Black Spiders, Rival Sons, , ... kunnen vraag ik me af waarom Foo Fighters of Nickelback niet zouden kunnen? Oké, ze eisen een hoge positie. En ja ge kunt u dezelfde vraag stellen over Green Day als The Offspring, Weezer, Anti-Flag, H2O, Pennywise ... kunnen

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en Eratto
Als ik heel eerlijk mag zijn eh: ik zou Foo Fighters of Nickelback op Graspop ECHT wel zien zitten! :cool:
Eventueel de nummers wat opgepept (het tegenovergestelde van wat Volbeat doet, die spelen blijkbaar verschillende nummers tegenwoordig aan halve snelheid). Maar een normale set mag natuurlijk ook

Maar er zou enorm veel shit op komen. Dat weet ik nu al. Maar als King Hiss, Alter Bridge, Alice In Chains, Soundgarden (2014), Kyuss Lives, Eagles Of Death Metal, Wolfmother, Clutch, Black Mirrors, Three Days Grace, The Datsuns, Black Spiders, Rival Sons, , ... kunnen vraag ik me af waarom Foo Fighters of Nickelback niet zouden kunnen? Oké, ze eisen een hoge positie. En ja ge kunt u dezelfde vraag stellen over Green Day als The Offspring, Weezer, Anti-Flag, H2O, Pennywise ... kunnen
Nickelback op Graspop zou ik helemaal zien zitten! Foo fighters weet ik zo niet. Denk niet dat het goed zou werken. Zeker omdat foo fighters zo een dure band is. (Denk dat Nickelback toch wel een stuk goedkoper is dan)

• Leuk
Waarderingen: Steph85
Nickelback op Graspop zou ik helemaal zien zitten! Foo fighters weet ik zo niet. Denk niet dat het goed zou werken. Zeker omdat foo fighters zo een dure band is. (Denk dat Nickelback toch wel een stuk goedkoper is dan)
Ik denk niet dat Nickelback onderschat mag worden hoor qua vraagprijs. Zal toch ook al minstens aan 500k zitten denk ik hoor

• Leuk
Waarderingen: Jethro Willems
Ze zullen zeker niet goedkoop zijn! Maar denk toch dat een Foo Fighters nog wel een stuk daar boven liggen niet?
Misschien wel, ze zijn althans bekender denk ik dan Nickelback algemeen gezien. Misschien al tegen Metallica gages aan inderdaad

Anti-flag, H2O en Pennywise zouden toch prima op Graspop kunnen staan? Jupilerstage dan.

Met nickelback zouden wel het lachertje worden van de metalfestivals.

Als ze de foo fighters zouden zetten kan je je voorbereiden op een snel uitverkochte ticketverkoop zeker de dagtickets voor hunne dag.
Beetje zoals Tool vorig jaar was dat ook niet de dag zelf uitverkocht?

Als ze de foo fighters zouden zetten kan je je voorbereiden op een snel uitverkochte ticketverkoop zeker de dagtickets voor hunne dag.
Beetje zoals Tool vorig jaar was dat ook niet de dag zelf uitverkocht?

Binnen 24 uur dacht ik, weet niet of dat op de dag zelf al was

Nickelback zou ik enkel en alleen al willen zien voor de reacties op socials 😂 toch schrijnend hoeveel onterechte haat die band krijgt.
Nu, gaat niet gebeuren denk ik, hebben die überhaupt nog festivals in Europa gespeeld sinds hun aanfluiting in Portugal?

Dat gezegd zijnde, Muse heeft op Hellfest toch wel een deur opengezet volgens mij. De aangepaste setlist met hier een daar een zwaardere intro/outro/jammomentje werkte volgens de recensies wel.

Anti-flag, H2O en Pennywise zouden toch prima op Graspop kunnen staan? Jupilerstage dan.

Met nickelback zouden wel het lachertje worden van de metalfestivals.
Antiflag is volgens mij uit elkaar gegaan vlak na graspop 2023. Had ze toen nog wel willen zien maar stond toen wat anders volgens mij. Achteraf dus beter naar antiflag kunnen gaan. Maar wie weet komen ze weer terug!

Users who are viewing this thread