Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gaat nu in 1 keer rond in de media dat Pommelien niet lang geleden in het ziekenhuis opgenomen zou zijn geweest vanwege een verslaving. Ze hebben het lang stil weten te houden
Even zitten zoeken zijn inderdaad van die belachelijke juicekanalen die het melden. Geloof daar aub niks van, die zouden hun bloedeigen moeder nog verkopen voor 2 extra volgers, afvoerputje van de samenleving dat soort lui.
Gaat nu in 1 keer rond in de media dat Pommelien niet lang geleden in het ziekenhuis opgenomen zou zijn geweest vanwege een verslaving. Ze hebben het lang stil weten te houden
Er liggen 2 opties voor Tomorrowland.
Optie 1: morgen om 14u (ipv 12u) volledig open met een nieuwe mainstage.
Optie 2: morgen alleen de andere stages open voor niet-campinggasten, en dan zaterdag volledig open met nieuwe mainstage. Campinggasten krijgen dan morgen een feest op de camping.
Optie 2: morgen alleen de andere stages open voor niet-campinggasten, en dan zaterdag volledig open met nieuwe mainstage. Campinggasten krijgen dan morgen een feest op de camping.
Volg ik hem goed dat dagkaarten dan een festival krijgen en weekendkaarten een campingfeestje? Of werkt dat anders op Tomorrowland? Want dat klinkt vrij zuur.
Volg ik hem goed dat dagkaarten dan een festival krijgen en weekendkaarten een campingfeestje? Of werkt dat anders op Tomorrowland? Want dat klinkt vrij zuur.