Overig Muzieknieuws

er gaat nooit een tier 1 nieuwsbron zijn die dit gaat brengen, zelfs al is het waar. belgische media is op dat vlak wel goed bewaakt.
Vandaar dat je het misschien niet als waarheid moet brengen. Al is het een juicekanaal, dat is beter als het zomaar overal op het internet te gooien.

• Leuk
Waarderingen: CSM en Timmetje
Pommelijn voor de vrienden😉
Even zitten zoeken zijn inderdaad van die belachelijke juicekanalen die het melden. Geloof daar aub niks van, die zouden hun bloedeigen moeder nog verkopen voor 2 extra volgers, afvoerputje van de samenleving dat soort lui.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Er liggen 2 opties voor Tomorrowland.
Optie 1: morgen om 14u (ipv 12u) volledig open met een nieuwe mainstage.
Optie 2: morgen alleen de andere stages open voor niet-campinggasten, en dan zaterdag volledig open met nieuwe mainstage. Campinggasten krijgen dan morgen een feest op de camping.

Bron: persconferentie.

Optie 2: morgen alleen de andere stages open voor niet-campinggasten, en dan zaterdag volledig open met nieuwe mainstage. Campinggasten krijgen dan morgen een feest op de camping.
Volg ik hem goed dat dagkaarten dan een festival krijgen en weekendkaarten een campingfeestje? Of werkt dat anders op Tomorrowland? Want dat klinkt vrij zuur.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Volg ik hem goed dat dagkaarten dan een festival krijgen en weekendkaarten een campingfeestje? Of werkt dat anders op Tomorrowland? Want dat klinkt vrij zuur.
Weet niet precies hoe dat bij Tomorrowland werkt. Maar dat zou alleen voor morgen gelden. Zaterdag verwachten ze sowieso voor iedereen open te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Op de camping staat er een groot podium, daar gaan de main stage DJ's op spelen denk ik.

Het gaat ook om een opdeling wel-camping//geen-camping.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Tgoh ja, zij krijgen wel de kleppers dan vrijdag. Vanaf zaterdag is iedereen dan wel welkom op de festivalgronden.

Ik heb me laten wijsmaken dat men de stage set van Metallica van enkele jaren terug zal gebruiken.

Users who are viewing this thread