Hier ook last minute een swapje meegepakt: en om eerlijk te zijn had ik hetzelfde. Niet helemaal ingepakt door hun show, geluid soms ook rommelig afgesteld? Ene nr klonk aardig, sommige wat minder.Gisteren naar Fosther The People geweest in de 013. Voorprogramma was het Australisch Gordi. Sympathiek duo wel, 1ste track deed me denken aan James Blake. Maar dat was echt maar 1 track, daarna varieerde ze in de set met songwriter songs en lichte indie rock. Best ok bevonden.
Toen Foster The People zelf dus. Ze trapte goed af met Feed Me, een heel dansbare Lost In Space en Helena Beat. Daarna een mix van halve disco tunes en indie pop, bij vlagen goed, maar om eerlijk te zijn sloeg ook niet alles geweldig aan. Het einde voor de Encore sloot wel wat steviger af en wat beter werd ontvangen in de zaal. Na de encore was het wachten op Pumped Up Kicks, en daar sloten ze dan ook mee af. Catchy tune, maar ergens ook minder goed dan dat de status van deze plaat is of zo?
Ze hebben anderhalf uur op het podium gestaan, en van mij had dat eerlijk net iets te lang, vooral het middenstuk waren ze mij soms even kwijt. Terwijl het bij vlagen enorm catchy is, leuk voor een festival maar een zaalshow zal ik niet snel meer meepakken.
Rommelige, soms wel catchy muziek. 7/10 met moeite.
Lambs wool was mn favo nr die avond met helena beat.