Pinkpop 2026

Ik kan me niet voorstellen dat U2 op PP staat. Ik ben groot fan van ze, maar denk dat ik ze liever in een zaalshow zie. Die hebben zo veel te vertellen en de hele entourage er omheen zou denk ik niet tot zijn recht komen op een festival. Tenzij ze het echt 'anders aan gaan pakken'.
Ik hoop stiekem al jaren dat ze een rondje festivals doen met een best off show.
1.5uur knallen.
Maar dat is tegen beter weten in

• Leuk
  • Confetti
Waarderingen: colette283 en Maria
Communicatie blijft toch een PP dingetje, hebben ze patent op.Blijf erbij LP had er dit jaar moeten staan nu hebben de meesten ze al gezien en gehoord en is dan toch mosterd na de maaltijd.Benieuwd of ze blijven vasthouden om de 3 headliners weer in een keer bekend te maken.
Lijkt mij sterk dat LP Nederland overslaat in de tour. Pinkpop is de enige locatie die ik kan bedenken die zo laat zou aankondigen, ook al schieten ze zichzelf daarmee in de voet.

Puur daarom denk ik dat het toch gewoon Pinkpop wordt 😅

Lijkt mij sterk dat LP Nederland overslaat in de tour. Pinkpop is de enige locatie die ik kan bedenken die zo laat zou aankondigen, ook al schieten ze zichzelf daarmee in de voet.

Puur daarom denk ik dat het toch gewoon Pinkpop wordt 😅
Zijn zeker welkom maar dat kost wel weer een paar.... dagtickets als ze zoals gewoonlijk laat worden aangekondigd.Denk verder dat we weer een soort sandwich headlinerstrio gaan krijgen, een belegen popnaam,een verfrissende jongedame en wie weet een verrassende rock naam.

Moet wel zeggen dat Pinkpop in mijn omgeving weer aan goodwill heeft gewonnen met de 2025 editie. Verbeterpunten zijn nog wel het voedselaanbod en de schaduwplekken, ook mis ik wel zo'n garden of love, waar echt hele intieme optredens werden gegeven.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop en elo
Moet wel zeggen dat Pinkpop in mijn omgeving weer aan goodwill heeft gewonnen met de 2025 editie. Verbeterpunten zijn nog wel het voedselaanbod en de schaduwplekken, ook mis ik wel zo'n garden of love, waar echt hele intieme optredens werden gegeven.
vind het altijd vreemd dat "voedselaanbod" zo'n punt is... ik vind het echt een ontzettend ruim en verschillend aanbod als ik een rondje over het terrein maak? van simpele frikandel tot de ingewikkelde foodtrucks

vind het altijd vreemd dat "voedselaanbod" zo'n punt is... ik vind het echt een ontzettend ruim en verschillend aanbod als ik een rondje over het terrein maak? van simpele frikandel tot de ingewikkelde foodtrucks
Ik vond het vegan aanbod deze editie persoonlijk wel wat karig, maar is ook maar kwestie van smaak, want er waren wel wat opties natuurlijk.

Hier ook positief opgepakt! Voedselaanbod vond ik inderdaad ook wat karig dit jaar, ook op de camping was het dit jaar een stuk minder (camping A) alles is voor de verenigingen en dus geen bufkes etc. Meer!
Schaduwplekken vond ik dan weer ruim voldoende, het is nu eenmaal niet anders op megaland en dat in Juni...
Vorige week op werchter geweest en daar is minder gecreëerd schaduwplek (let op! Gecreëerd, de ligging en indeling geeft voldoende schaduwplek)

Zelf mis ik ook een garden of love maar denk aan het slotintervieuw van 3voor12 te horen dat dit zomaar eens terug zou kunnen komen!

ik zal ook even een inschatting maken voor 3 headliners
Sam Fender - Dua Lipa - Linkin Park
Hoop wel dat de laatst genoemde nog een nieuw album maakt, want vond het op Werchter soms een beetje als een cover band overkomen, eigen werk (nieuwe album) was prima.. maar de nummers van chester vielen tegen (in mijn optiek)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Ik denk dat het tegenvalt als je op een van de andere grotere festivals in NL bent geweest. Als vegetariër vind ik het aanbod op Pinkpop toch wel karig (in ieder geval tot en met vorig jaar)

Pinkpop kondigt toch vrijwel nooit nu al namen aan (Volgens mij 1 keer gebeurd zolang ik ga). Dus handig of niet, ik zou het zeker op basis daarvan nog niet uitsluiten.

Ik denk dat het tegenvalt als je op een van de andere grotere festivals in NL bent geweest. Als vegetariër vind ik het aanbod op Pinkpop toch wel karig (in ieder geval tot en met vorig jaar)
Ik vind op Pinkpop juist prima vega aanbod, rock Werchter vond ik dan weer dramatisch (maar België over het algemeen is daarin toch een stuk minder dan Nederland)

Ik vind op Pinkpop juist prima vega aanbod, rock Werchter vond ik dan weer dramatisch (maar België over het algemeen is daarin toch een stuk minder dan Nederland)
Als vega kan je ook nog wel uit de voeten met friet, pizza, pasta, nacho's, dat soort dingen. Als vegan ben je dan al vaak de sjaak (want kaas of mayo of melk oid). Er waren zeker wat opties deze editie (karma kebab, poke bowl, falafel wrap oid zo uit mijn hoofd) maar er is imo wel echt ruimte voor verbetering.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong
Op Alcatraz te Kortrijk maakte men de laatste jaren een ferme inhaalbeweging. Ik vermoed dat het Cactus festival en Dranouter ook wel veel vegan op de kaart zullen hebben staan. Maar voor de doorsnee festivalbezoeker in ons kikkerlandje is een bakje friet met een frikandel standaard eten.

Ik was vorige maand op Hellfest in Frankrijk, en daar was het aanbod vegan zeer groot. Maar het aanbod eten was ginder ook zeer divers.

Dat ze eerst maar verder het aanbod van de intoleranties/allergenen ontwikkelen zoals gluten en lactose, alvorens te focussen op vrijwillige voedingskeuzes zoals vega/vegan. Kan me daar dood aan ergeren, want bij mij was het geen keuze en vaak veel minder aanbod en/of slechter aangeduid…

Als vega kan je ook nog wel uit de voeten met friet, pizza, pasta, nacho's, dat soort dingen. Als vegan ben je dan al vaak de sjaak (want kaas of mayo of melk oid). Er waren zeker wat opties deze editie (karma kebab, poke bowl, falafel wrap oid zo uit mijn hoofd) maar er is imo wel echt ruimte voor verbetering.
Het is niet alleen het aanbod maar ook de manier waarop. Op RW werden de vega burgers gewoon in dezelfde bak geknikkerd als de vlees burgers. Boeide ze gewoon niet.... Pasta was 1tje van vega maar die was pikant en dat lust ik dan weer niet 🙈 karma kebab was wel heel goed!!

Hier ook positief opgepakt! Voedselaanbod vond ik inderdaad ook wat karig dit jaar, ook op de camping was het dit jaar een stuk minder (camping A) alles is voor de verenigingen en dus geen bufkes etc. Meer!
Schaduwplekken vond ik dan weer ruim voldoende, het is nu eenmaal niet anders op megaland en dat in Juni...
Vorige week op werchter geweest en daar is minder gecreëerd schaduwplek (let op! Gecreëerd, de ligging en indeling geeft voldoende schaduwplek)

Zelf mis ik ook een garden of love maar denk aan het slotintervieuw van 3voor12 te horen dat dit zomaar eens terug zou kunnen komen!

ik zal ook even een inschatting maken voor 3 headliners
Sam Fender - Dua Lipa - Linkin Park
Hoop wel dat de laatst genoemde nog een nieuw album maakt, want vond het op Werchter soms een beetje als een cover band overkomen, eigen werk (nieuwe album) was prima.. maar de nummers van chester vielen tegen (in mijn optiek)
Wat LP betreft op Werchter kan ik me hier wel in vinden, ik vond ook dat er niet heel veel vaart in de show zat. Tussen alle nummers was het (soms) erg lang stil, vul dit op met drums/gitaren en/of lichtshow enz.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Dat ze eerst maar verder het aanbod van de intoleranties/allergenen ontwikkelen zoals gluten en lactose, alvorens te focussen op vrijwillige voedingskeuzes zoals vega/vegan. Kan me daar dood aan ergeren, want bij mij was het geen keuze en vaak veel minder aanbod en/of slechter aangeduid…
Het kan natuurlijk beide. Voorzien voor mensen met een allergie en voorzien voor mensen die diervriendelijk(er) willen eten.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Mark's Kal
zowel op pinkpop als werchter of andere festivals is het leuk om mijn partner mee te nemen
intoleranties voor gluten, koemelk, ei(wit), ...
dat is echt zoeken naar iets dat ze kan eten waar ze niet een week van afziet.

ze gaat vaak voor de vega/vegan option maar zelfs dat is niet altijd een optie.

dus zet in op meer van beide!

meanwhile me: vuilbak, alles verteren zonder probleem.
op restaurant gaan is vaak, laten we samen naar de menu kijken en waar de meeste opties zijn voor haar is het ok voor mij.

kan ik wel voorstellen inderdaad....

ik heb dan zelf juist steeds meer het idee dat ik juist moet opletten wat ik bestel, want zelfs bij de hamburger tent kan je een vega en een beef variant krijgen. UItkijken dat ik niet op een smakeloos stukje tofu aan het kauwen ben en wel een lekker sappig stuk (rund)vlees aan het eten ben. Of de pokewowl met kip of fallaffel. Dat het aanbod Vega en veganistisch steeds meer groeit jaarlijks, dat zie ik wel. Wat ik dan weer gek vind in het Limburgs hoekje, is dat het zoervleis (zuurvlees) in de verste verte niet lijkt op zoervleis, op de eerste plaats lijkt het op een hollandse runderstoof en heeft het totaal niet de reuk, smaak en kleur van een Limburgs zoervleis en zelfs niet eens met paardenvlees gemaakt is.

kan ik wel voorstellen inderdaad....

ik heb dan zelf juist steeds meer het idee dat ik juist moet opletten wat ik bestel, want zelfs bij de hamburger tent kan je een vega en een beef variant krijgen. UItkijken dat ik niet op een smakeloos stukje tofu aan het kauwen ben en wel een lekker sappig stuk (rund)vlees aan het eten ben. Of de pokewowl met kip of fallaffel. Dat het aanbod Vega en veganistisch steeds meer groeit jaarlijks, dat zie ik wel. Wat ik dan weer gek vind in het Limburgs hoekje, is dat het zoervleis (zuurvlees) in de verste verte niet lijkt op zoervleis, op de eerste plaats lijkt het op een hollandse runderstoof en heeft het totaal niet de reuk, smaak en kleur van een Limburgs zoervleis en zelfs niet eens met paardenvlees gemaakt is.
Want het risico bestaat dat je per ongeluk de vegaburger bestelt?

Users who are viewing this thread