Pinkpop 2026

Zo jammer idd. Ik hoop hem toch te zien op PP in 2026, prima als dat niet als headliner is. Ik hoop voor hem dat hij zijn leven als artiest en het welzijn van zijn stem in balans kan houden.
Ik snap het niet zo goed (heb geen verstand van zang), is het dan gewoon pech dat hij er zoveel last van heeft of zorgt hij ook gewoon niet goed genoeg voor zijn stem? Zoals Emily van Linkin park die een hele dag niet praat om haar stem te rusten tussen shows door

Ik weet dat Taylor Swift net als Emily tijdens haar Era’s Tour ook volledig zweeg tussen optredens door, maar wat een leven is dat zeg…

Ik snap het niet zo goed (heb geen verstand van zang), is het dan gewoon pech dat hij er zoveel last van heeft of zorgt hij ook gewoon niet goed genoeg voor zijn stem? Zoals Emily van Linkin park die een hele dag niet praat om haar stem te rusten tussen shows door
De extreme dingen die Taylor Swift en Emily doen zijn volgens mij op hun stem te optimaliseren, Sam Fender heeft wat ik kan vinden erg vaak last van hemorrhagieën, iets dat vaker voorkomt in de muziekwereld maar bij hem vaker als bij veel anderen.

• Leuk
Waarderingen: Lauraa
eerste gedachten voor Pinkpop 2026?

shoot!

mijn voorschotje van de voorspelling headliners, Linkin Park, Chappell Roan en Foo Fighters?
Goedemorgen, was weer leuk he! Bij de pinkpop enquête had ik op de lijst op FooFighter, Linkin Park, Lady Gaga, Bruce Springsteen en doe eens gek laat U2 ook weer eens die handjes laten wapperen, Alanis Morissette. Veel gehoord over Orgel Joke.

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
zo lang dat zo blijft en Pinkpop nog geen nieuws heeft ge-uit, blijft dat zeker een heel grote kanshebber!
ik zie het eerder, hoe langer het windstil blijft daarrond, hoe minder.
RAR kon niet wachten met ze te delen
werchter ook niet met hun parklife
waarom zou je dan nog wachten, als je buurlanden zal al weken in verkoop heeft

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en Timmetje
Of ze komen nog wel en ze zijn rijkelijk veel te laat met aankondigen en lopen weer achter de feiten aan.... of ze komen niet. Laten we Pinkpop het voordeel van de twijfel geven en van het laatste uitgaan. :)
Communicatie blijft toch een PP dingetje, hebben ze patent op.Blijf erbij LP had er dit jaar moeten staan nu hebben de meesten ze al gezien en gehoord en is dan toch mosterd na de maaltijd.Benieuwd of ze blijven vasthouden om de 3 headliners weer in een keer bekend te maken.

SOAD tour incomming blijkbaar.
Gelekte datum TM: 2 July 2026, Berlin Olympiastadion, start 5:30pm
Presale zou vrijdag starten. Morgen aankondiging??
Bron is festileaks met link naar Ticketmaster.

Deze is mij bijgebleven! U2 maakt bekend wanneer ze weer op tour gaan | Festileaks.com https://share.google/ARuAesZvjTzV8itrs
Ik kan me niet voorstellen dat U2 op PP staat. Ik ben groot fan van ze, maar denk dat ik ze liever in een zaalshow zie. Die hebben zo veel te vertellen en de hele entourage er omheen zou denk ik niet tot zijn recht komen op een festival. Tenzij ze het echt 'anders aan gaan pakken'.

Users who are viewing this thread