Pinkpop 2026

Benieuwd wanneer de eerste foodtruck met Michelin ster arriveert op PP...
Ik weet dat er 3 jaar terug gesprekken waren met Hans van Wolde. Die heeft, voordat Brut 172 opende, met een luxe frietenwagen door Zuid-Limburg rondgetoerd. Dat concept wilde hij graag op Pinkpop uitproberen, maar toen liep Brut 172 meteen storm en is dat idee gestorven.

Ik weet dat er 3 jaar terug gesprekken waren met Hans van Wolde. Die heeft, voordat Brut 172 opende, met een luxe frietenwagen door Zuid-Limburg rondgetoerd. Dat concept wilde hij graag op Pinkpop uitproberen, maar toen liep Brut 172 meteen storm en is dat idee gestorven.
Ja , toen een dik uur in de rij gestaan met auto op Megaland voor zijn friet.

en dit is ook een heel enge reactie

niemand zegt hier dat je het moet eten toch?
hij zegt gewoon dat het veel beter is geworden qua smaak de laatste jaren en dat misschien veel mensen hier geen idee over hebben hoe het smaakt tegenover vroeger

het zou voor de mensheid in het algemeen op alle gebieden beter zijn als we wat meer buiten onze hokjes durven te kijken en gaan.
en vooral niet alles als een aanval aan te nemen

eet je vlees ok, maar moet je vega niet afbreken
eet je vega, moet je vleeseters ook niet afbreken
Helemaal akkoord. Wilde deze discussie niet starten met mijn opmerking vanmorgen, voor mij primeert echt het én allergenen én vega/vegan verhaal. At zelf heel graag vegetarisch voor mijn diagnose werd gesteld, maar is met glutenintolerantie echt een stuk moeilijker helaas. Leven en laten leven, graag!

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en reaper
Helemaal akkoord. Wilde deze discussie niet starten met mijn opmerking vanmorgen, voor mij primeert echt het én allergenen én vega/vegan verhaal. At zelf heel graag vegetarisch voor mijn diagnose werd gesteld, maar is met glutenintolerantie echt een stuk moeilijker helaas. Leven en laten leven, graag!
ah lotgenoot,
partner idem, eet veel vega/vegan, maar met alle intoleranties si het vaak soms echt zoeken
en zeker nu ze zwanger is helemaal een ramp

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Benieuwd wanneer de eerste foodtruck met Michelin ster arriveert op PP...of Skydeck.
;)

missethoreca.nl/342800/hans-van-wolde-in-rtl-serie-brut-dromen-onder-grote-druk

In 1994 verhuisde Van Wolde naar Maastricht, waar hij eerst 4 jaar bij Toine Hermsen werkte voordat hij zijn eigen restaurant, Beluga, opende. In 1998 ontving hij daar zijn eerste Michelinster. De tweede volgde in 2005. Naast de twee Michelinsterren heeft hij verschillende onderscheidingen ontvangen en verzorgde hij meerdere jaren de vip-catering van diverse festivals zoals Pinkpop en Tomorrowland.

leuk, nu dit zijn posts waar ik 100% achter sta
Een legacyact als MCartney is altijd goed om een onderwerp te veranderen! Dit lijkt mij zonder twijfel een uitverkochte dag, combineer dit met een paar frisse namen die populair zijn bij de jeugd zodat ze meteen goede opvoeding krijgen in de grootheden der muziek.

Users who are viewing this thread