Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kijk, zo lees ik het. Dus het woord weken staat er helemaal niet.
Maar ik zal ook ophouden met de discussie.
Hoewel ik weet dat niet iedereen Oscar and the Wolf leuk vindt, heb ik toch even lekker een cd van hen opgezet. Heerlijk om in de stemming voor Pukkelpop te komen.
Op de eerste maar beter te zien op de tweede foto vermoed ik dat ze de tentonderdelen hebben klaargelegd om binnenkort de marquee op te bouwen. En waar de speciale bieren stand stond vorig jaar daar komt weer een kleine tent (laatste 2 foto’s) vermoedelijk voor het zelfde.
Deze foto heb ik rond 17u getrokken toen waren ze zoals je kan zien bezig met het plaatsen van het geraamte van een kleine tent rond de 3 witte (koel)containers en ik ben 100% zeker dat deze tent weer de speciale bieren stand wordt deze staat namelijk op de zelfde plaats als vorig jaar. O ja, ze hebben een deel van de tentconstructie van de Marquee waar ze deze middag bezig waren nog maar klaargezet om vermoedelijk morgen het geraamte van de tent recht te zetten. Het is namelijk zondag al vind ik het vreemd dat er vandaag minimaal gewerkt wordt ik kan me herinneren van voorgaande jaren dat ze de eerste 2 weken niet werkte op zondag maar dit jaar dus wel.
Op de plek van de Dance Hall lag er wat materiaal klaar. Het waren niet de typische grijze aluminium onderdelen van een gewone festivaltent maar zwarte grote trussen waarmee onder andere de main stage wordt gebouwd. Lowlands heeft tenten die dergelijke trussen gebruiken. Maar de woordvoerder zei bij de start van de opbouw dat er geen nieuwe grote constructies zijn. Afwachten wat het wordt, misschien ben ik helemaal fout en was dat iets anders.
Ik weet niet of dit vorig jaar al ter sprake is gekomen, maar weten jullie waarom PKP besloten heeft om niet langer een poster met alle namen te delen?
Ik weet niet of dit vorig jaar al ter sprake is gekomen, maar weten jullie waarom PKP besloten heeft om niet langer een poster met alle namen te delen?
In 2024 is het er nooit van gekomen. Tijdens de vorige edities deelden ze het al snel en werkten het vervolgens bij met de volgende aankondigingen. Maar blijkbaar hebben ze in 2024 besloten geen poster meer te publiceren.