Klopt (op nog wat landen na), maar in dit geval gaat het om een Nederlands festival.In Nederland is Nothing But Thieves misschien wat populairder/meer radiohits ja, maar de rest van EU niet toch?
Klopt (op nog wat landen na), maar in dit geval gaat het om een Nederlands festival.In Nederland is Nothing But Thieves misschien wat populairder/meer radiohits ja, maar de rest van EU niet toch?
Ga er zelfs vanuit dat NBT vastlag voor DTRH voor 2026. Was namelijk bij Rock Werchter ook het geval.Heb het idee dat Mojo in het geval van het vervangen van uitgevallen artiesten, vaak komt met artiesten met wie ze al aan het praten waren voor het jaar erna. Ik durf te wedden dat ze NBT wilde hebben voor Dtrh2026 en Justice vorig jaar voor Lowlands2025.
Dat zou betekenen: wie zit er in het vat voor Lowlands2026? Vorig jaar hebben we natuurlijk een headliner van BKS weggesnoept, is dat misschien een optie?
Naast de eerder genoemde vervangers dacht ik nog aan:
- BMTH
- Turnstile
- Deftones
- Doechii
- Little Simz
- Caribou
- FKA Twigs
Supersaai, dus lekker tegen de heuvels liggen in het zonnetje met een cocktail. Zullen wel vroeg in de Alpha staan denk ik.Hoe is Khruangbin live? Ik vind het voor thuis wel lekker om half op de achtergrond aan te zetten maar ben wel benieuwd of live nog een schepje boeiender wordt
Extreem saai.Hoe is Khruangbin live? Ik vind het voor thuis wel lekker om half op de achtergrond aan te zetten maar ben wel benieuwd of live nog een schepje boeiender wordt
Meer toiletten is in ieder geval een positieve verandering. Hoorde hier ook dat de india anders word, we gaan het zien!Volgens mij is het terrein vrijwel identiek gebleven t.o.v. 2022. Behalve dat de x-ray vernieuwd is, er wat grotere toiletgroepen bij zijn gekomen en de Hacienda iets groter is geworden.
Dit idee heb ik ook. Wel zonde voor NBT, die hadden met een volledige show toch echt wel een mooie spot gehad op DTRH volgend jaar. Vond deze passage door het gemis aan productie eigenlijk jammer voor ze. Justice tourde gelukkig al gewoon.Heb het idee dat Mojo in het geval van het vervangen van uitgevallen artiesten, vaak komt met artiesten met wie ze al aan het praten waren voor het jaar erna. Ik durf te wedden dat ze NBT wilde hebben voor Dtrh2026 en Justice vorig jaar voor Lowlands2025.
Ik vond ze de eerste 2x dat ik ze in Effenaar (2018) en Tivoli (2019) zag heel tof en ze hadden wel wat grappige showelementjes. Maar vorig jaar vond ik het op DTRH heel erg saai (was ook vet koud toen). Het is wel echt chille achtergrondmuziek dus als het zonnetje schijnt is het perfect om bij de Alpha in het gras te chillen.Hoe is Khruangbin live? Ik vind het voor thuis wel lekker om half op de achtergrond aan te zetten maar ben wel benieuwd of live nog een schepje boeiender wordt
Vorig jaar op DTRH gezien, pure tijdverspilling. Het was niet slecht maar er gebeurd echt nul komma nul meer dan op de plaat.Hoe is Khruangbin live? Ik vind het voor thuis wel lekker om half op de achtergrond aan te zetten maar ben wel benieuwd of live nog een schepje boeiender wordt
Een vriend van me viel in slaap bij het concert in AFAS...Hoe is Khruangbin live? Ik vind het voor thuis wel lekker om half op de achtergrond aan te zetten maar ben wel benieuwd of live nog een schepje boeiender wordt
Hoe is Khruangbin live? Ik vind het voor thuis wel lekker om half op de achtergrond aan te zetten maar ben wel benieuwd of live nog een schepje boeiender wordt
Perfecte act dus voor zondag op de heuvels bij de Alpha.Een vriend van me viel in slaap bij het concert in AFAS...
Kan dat gras toch weer 0,3 cm groeien dat ene uurtjePerfecte act dus voor zondag op de heuvels bij de Alpha.
Door de namen die we nu al zo'n beetje hebben kunnen achterhalen, kan je wel al een aardige indeling maken:Benieuwd ook hoe de nachten er uit gaan zien in de Bravo en India, en wie er welke dag gaat afsluiten.
Zie op de website van Chris Stussy zaterdag 16 augustus lowlands staan.
Joy Orbison stond vorig jaar eigenlijk ook in de bravo, dus die zal daar wel wederom worden neergezet.
Ook weinig echte techno namen als ik het zo zie.
Turnstile zou top zijn, maar die lijken een break te nemen tot half september.
Nice! Zie Heartstring eerder de India afsluiten na Lammer.Door de namen die we nu al zo'n beetje hebben kunnen achterhalen, kan je wel al een aardige indeling maken:
Vrijdag
Bravo: UK Garage met Sammy Virji, Joy orbison etc
India: Dancehall met FS Green, Chamos, Nooriyah & Tida Kamara
Zaterdag
Bravo: House met Chris Stussy, Blessed Madonna
India: Hardhouse met Lammer, en ik denk ook Indiesleaze met Not a Fan en Charlie Avalon
Zondag
Bravo: Volle bak vlammen met DJ Heartstring, DJ Gigola, Salome
India: DnB met Used, Sub Focus, Thys
Als je op zoek bent naar echte Techno namen kan ik Gigola en Salome erg aanraden. Ook Twiena en Cem B2B Pariah, die allebei waarschijnlijk in de Xray staan, zijn erg vet