Rock Werchter 2025

Durand fucking Jones. De man neemt je mee naar een heerlijk strand in de volle zon met een drankje in de hand. Maar dan in de stromende regen. Bazen
Vroegtijdig doorgegaan bij Rufus door tip van een maat van mij, zeer leuke ontdekking.

Ach, is gewoon begrijpbare frustratie omdat je in jouw jubileumjaar een vermijdbare cancel ziet. In zijn IG-communicatie geeft Fender ook zelf tussen de lijnen toe dat die F1 gig risicovol was, gezien de staat van zijn stem aan het begin van de week. En Jimmy gaf al aan dat we niet het volledige verhaal achter die cancel kennen.

Wedden trouwens dat Herman en het management van Fender achter de schermen al bezig zijn met een plek voor volgend jaar? Al vermoed ik dat dat eerder als sub/coheadliner wordt dan opnieuw afsluiter.
Denk niet dat er plek gaat zijn voor Sam

Wij gaan door, buiten de bekende hits is het wat pover voor de headliner. Heel veel plaats ook nog op de wei.

• Leuk
Waarderingen: phil
Ik heb er ook niet zo veel mee en het is dat de Dewaele Brothers straks nog met een cadeautje komen of we zaten al in Cafe De Welkom.
Het helpt wellicht ook niet dat ik geen enkel nummer herken tot nu toe.

• Leuk
Waarderingen: phil
Om 20 uur toch maar besloten richting camping te gaan en de tent op te ruimen en naar huis te gaan. Toen we Noah Kahan daarna tijdens het autorijden op Studio Brussel hoorden, wisten we dat we een goede keuze hadden gemaakt.

Herman Schueremans zei tijdens het interview ook nog dat Nothing But Thieves keuze nummer 4 of 5 was. Leuk om te speculeren wie dan 1,2 en 3 waren.

Om 20 uur toch maar besloten richting camping te gaan en de tent op te ruimen en naar huis te gaan. Toen we Noah Kahan daarna tijdens het autorijden op Studio Brussel hoorden, wisten we dat we een goede keuze hadden gemaakt.

Herman Schueremans zei tijdens het interview ook nog dat Nothing But Thieves keuze nummer 4 of 5 was. Leuk om te speculeren wie dan 1,2 en 3 waren.
Muse

Users who are viewing this thread