Rock Werchter 2025

Da's waar. Maar zo'n verwaande uitstraling ook, met z'n "I hear some EDM over there, 1/10 if you ask me". Pseudo-grappig, slappe songs en hij zit er geregeld keihard naast.

edit: publiek gaat er wel lekker op, dat is ook wat waard. Hoop dat Olivia nog op stream komt.
Hmmmm... Geen idee wie van ons het juist verstaan had, maar ik dacht dat hij iets zei in de trend van: "I hear some EDM over there, sound more fun if you ask me".

EDIT: te laat 😅

Hmmmm... Geen idee wie van ons het juist verstaan had, maar ik dacht dat hij iets zei in de trend van: "I hear some EDM over there, sound more fun if you ask me".

EDIT: te laat 😅
Hij begint zometeen nog goede liedjes te spelen en dan waren al m'n takes onnodig, zul je altijd zien.

Hij begint zometeen nog goede liedjes te spelen en dan waren al m'n takes onnodig, zul je altijd zien.
Ik heb het op de stream maar 3 nummers volgehouden hoor, dus ik zal het nooit weten.
Ik snap dat er een publiek voor is, en dat je zijn muziek leuk kan vinden. Maar moest ik op het festival zijn, heb ik op de avond van dag 4 wel iets energiekers nodig

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Ik heb het op de stream maar 3 nummers volgehouden hoor, dus ik zal het nooit weten.
Ik snap dat er een publiek voor is, en dat je zijn muziek leuk kan vinden. Maar moest ik op het festival zijn, heb ik op de avond van dag 4 wel iets energiekers nodig
Aangezien Kahan de bassen van Overmono hoorde, zal het daar wel aan zijn denk ik.

Hij staat er nog niet tussen dus het zal wel niet, maar ergens hoop ik dat de set van 2manydjs nog op de stream verschijnt. Ik ben nu toch wel heel benieuwd wat er allemaal uit die goocheldoos bij de main komt.

• Leuk
Waarderingen: yannickd en Yannick
"Oh nee, een artiest die zich niet al te serieus neemt". Der zit zuur in 't bier vandaag zeker?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Kahan had perfect om een uur of 15 gewerkt, met de hulp van een zonnetje, in de spot van Odell. Hell...ik ga zelfs meer zeggen en denk dat Pommelien op dit uur beter had gewerkt, want Kahan valt dood bij het publiek dat op Olivia wacht.
Op de stream nochtans wel veel publiek aan het zien daar...

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Op de stream nochtans wel veel publiek aan het zien daar...
Past prima op deze poppy dag, op deze plek. Moeten niet zo zeiken met z'n allen.
Wat wel bizar is, is de knetterharde bass uit Klub C.
Hij heeft het zelf nu al 3x benoemd

Wat geven ze nog op de stream vanavond? Wij zijn al op de terugweg, mijn vriendin had heel veel last. Ik wil thuis met een drankje nog wat nagenieten van ons geslaagd weekend.

Helaas hier ook. Dag 4 gaat bij mij normaalgesproken op adrenaline en gitaren. Ik snap de verjonging helemaal en heb ook vaak genoeg op de ouwe mannen line up zitten zeiken de afgelopen jaren, maar de genreverdeling kon gewoon beter dit jaar. Had een Bad Nerves en Gurriers op de slope gezet op zondag en dan had ik nu niet in de auto gezeten. Heb echt m’n best gedaan met inluisteren, maar werd hem gewoon niet. Terwijl ik donderdag echt met pijn in m’n hart moest kiezen.

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread