Rock Werchter 2025

Remy Bond was wel… iets.

Klinkt als een AI die enkel op Lana Del Rey getraind is. Heeft het formaat en de proporties van een RealDoll.

Is wel de extra mile gegaan door een live band mee te nemen, ook al staat de zang op tape, en drie danseressen die in verschillende kostuums een soort jaren 50 Las Vegas sfeer proberen op te roepen.

Zegt dat het haar eerste festivalshow is en ziet er dodelijk onzeker uit. Alsof ze zich de hele tijd afvraagt of het allemaal wel zo’n goed idee was.

Bijzonder…

Meestal is het niet een kwestie van dat de band niet wil, maar een organisatie heeft voor elke stream formele toestemming van de band nodig. Dus als een band niet op een stream verschijnt, dan is het omdat de band (of hun management) niet op dat verzoek heeft gereageerd.
Dan snap ik niet dat ze niet reageren

IJzersterk? Als je van popmuziek houdt, ja. Ik zou de afgelopen jaren op vrijwel elke Rock Werchter dag voor mezelf wel een redelijk loopschema kunnen samenstellen, behalve vandaag. Over smaak valt nooit te twisten, maar ik vind dit de slechtste Werchter dag die ik me kan herinneren. Dus voor mensen die van gitaarmuziek houden is deze regendag misschien wel een zegen. Kun je al helemaal zonder spijt een dag vroeger aftaaien. Geen verlofdag hoeven opnemen op de maandag ook. En met name gister was volgens mij echt een prima dag, wat ik allemaal lees.

Eens, ook de reden dat ik vandaag afhaak. Niets mis met een pop-headliner en een main die in het teken daarvan staat, maar om nu alles een hele dag daarmee vol te zetten...

Als 't niet regende, had ik het nog overwogen, maar nu, nah.

En zelfs mét regen had het nog gekund als de fietsparking, zoals op elk ander festival, vlak naast de ingang lag. In Werchter is er niets verder verwijderd van de ingang dan de fietsparking, begrijpe wie kan.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel
Remy Bond was wel… iets.

Klinkt als een AI die enkel op Lana Del Rey getraind is. Heeft het formaat en de proporties van een RealDoll.

Is wel de extra mile gegaan door een live band mee te nemen, ook al staat de zang op tape, en drie danseressen die in verschillende kostuums een soort jaren 50 Las Vegas sfeer proberen op te roepen.

Zegt dat het haar eerste festivalshow is en ziet er dodelijk onzeker uit. Alsof ze zich de hele tijd afvraagt of het allemaal wel zo’n goed idee was.

Bijzonder…
Haha precies dit. Ach, het was een belevenis 😄

Mainstage staat nu toch wel packed voor Pommelien Thijs. Tot aan geluidstorens geen doorkomen meer aan. Ik kon mij gisteren bij Yungblud nog vrijer bewegen dan nu in de voorste gelederen.

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
In de barn tot nu toe rustig met mensen die voor finneas komen. Camping raakt inderdaad al vrij leeg.

In large letters it says 'terminal'

Edut: On the map in the werchter app you can search for the terminal

Mainstage staat nu toch wel packed voor Pommelien Thijs. Tot aan geluidstorens geen doorkomen meer aan. Ik kon mij gisteren bij Yungblud nog vrijer bewegen dan nu in de voorste gelederen.
Overlaatst paar verhalen van haar gehoord, vanaf nu heet ze bij mij Pommelijn😅

Users who are viewing this thread