Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bij lowlands staat een voorlopige plattegrond nu al ruim voor de start van het festival op hun website. ik hoop dat we die bij pukkelpop binnenkort ook krijgen ben reuze benieuwd hoe het terrein wordt ingedeeld en wat er allemaal nieuw gaat zijn met het nieuws dat een aantal stages helemaal gaan veranderen. https://lowlands.nl/media/documents/LL25_Plattegrond.pdf
bij lowlands staat een voorlopige plattegrond nu al ruim voor de start van het festival op hun website. ik hoop dat we die bij pukkelpop binnenkort ook krijgen ben reuze benieuwd hoe het terrein wordt ingedeeld en wat er allemaal nieuw gaat zijn met het nieuws dat een aantal stages helemaal gaan veranderen. https://lowlands.nl/media/documents/LL25_Plattegrond.pdf
Vorig jaar ook Macklemore gezien op een Frans festival. Ben er zelf geen fan van, ik snap dat mensen hier op dit forum er geen fan van zijn, maar het is wel een aanstekelijke popshow, met inderdaad voldoende hits om het te dragen en hijzelf die er echt wel de juiste energie in stopt.
Net voorbij de wei gereden, er zaten stokjes in de grond om de speciale bierentent bij de backyard aan te duiden. Ben blij dat ze hun prioriteiten kennen.
Net voorbij de wei gereden, er zaten stokjes in de grond om de speciale bierentent bij de backyard aan te duiden. Ben blij dat ze hun prioriteiten kennen.
Ben er net ook even langs gefietst en ze hebben de paaltjes voor de Heras hekken ook al in de grond gestoken dus de puntjes zijn nu op de i om er volgende week echt aan te beginnen
Ik kan jullie geruststellen dat de foto hieronder veilig vanop het fietspad getrokken is deze is namelijk ingezoomd dat wilde ik even erbij vermelden niet dat jullie denken dat deze vanop de straat is getrokken.
Ik Ben net voorbij de weide gefietst en ze zijn begonnen met het crew dorp op te bouwen, wat logisch is want dat is het eerste waar ze aan moeten beginnen. Ik zal deze avond als ze gedaan hebben met werken (omwille van hun privacy) proberen mooie foto’s te maken.
Even een vraagje over doorverkoop (voor vrienden), ik lees dat deze service vroeger waardeloos was omdat je alleen maar de contactgegevens van een verkoper via de website kon krijgen. Nu lees ik voor het eerst op de website dat ze dit jaar gewoon een officieel kanaal hebben waar de betaling via Pukkelpop verloopt, is dat niet een nieuw iets?
Koop hier je tickets voor PKP25 | 14 - 15 - 16 - 17 Augustus | Kiewit, Hasselt - België
www.pukkelpop.be
Vanaf 30 juli kan je via deze weg op zoek naar een (uitverkocht) Pukkelpopticket.
Hou er rekening mee dat er veel zoekers zijn, maar weinig tickets.
Klik op ‘IK ZOEK EEN TICKET’ en kies welk ticket je wilt.
Je ziet meteen welke tickets beschikbaar zijn en wat ze kosten.
Er wordt een administratiekost van €16 aangerekend.
De nieuwe koper betaalt €16 servicekosten bovenop de gevraagde verkoopprijs.
Klik op het ticket dat je wil. Is het nog beschikbaar, dan word je automatisch doorgestuurd
naar de bestelsite. Je hebt dan 15 minuten om je bestelling af te ronden.
De betaling gebeurt rechtstreeks aan Pukkelpop.
Het oude ticket wordt geschrapt en jij krijgt het nieuwe ticket meteen in je mailbox.