Pukkelpop 2025

Vraagje: welke artiesten kunnen jullie aanbevelen van de kleinere namen op basis van live ervaring?

Dat was leuker geweest, alhoewel ik denk dat een Macklemore wel meer in de smaak zal vallen op de weide
Typische PKP-vervanger:

- iets goedkoper dan de oorspronkelijke naam (maar nog steeds beroemd)
- PKP's favoriet
- Populair bij de grote PKP-fans

Ik had niets anders verwacht dan Mackelmore.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Vorig jaar ook Macklemore gezien op een Frans festival. Ben er zelf geen fan van, ik snap dat mensen hier op dit forum er geen fan van zijn, maar het is wel een aanstekelijke popshow, met inderdaad voldoende hits om het te dragen en hijzelf die er echt wel de juiste energie in stopt.

Net voorbij de wei gereden, er zaten stokjes in de grond om de speciale bierentent bij de backyard aan te duiden. Ben blij dat ze hun prioriteiten kennen.
Ben er net ook even langs gefietst en ze hebben de paaltjes voor de Heras hekken ook al in de grond gestoken dus de puntjes zijn nu op de i om er volgende week echt aan te beginnen
Ik kan jullie geruststellen dat de foto hieronder veilig vanop het fietspad getrokken is deze is namelijk ingezoomd dat wilde ik even erbij vermelden niet dat jullie denken dat deze vanop de straat is getrokken.
IMG_4152.jpeg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kachelle en Chiel
Ik Ben net voorbij de weide gefietst en ze zijn begonnen met het crew dorp op te bouwen, wat logisch is want dat is het eerste waar ze aan moeten beginnen. Ik zal deze avond als ze gedaan hebben met werken (omwille van hun privacy) proberen mooie foto’s te maken.

• Leuk
Waarderingen: Nijntje en davadude
Even een vraagje over doorverkoop (voor vrienden), ik lees dat deze service vroeger waardeloos was omdat je alleen maar de contactgegevens van een verkoper via de website kon krijgen. Nu lees ik voor het eerst op de website dat ze dit jaar gewoon een officieel kanaal hebben waar de betaling via Pukkelpop verloopt, is dat niet een nieuw iets?

• Vanaf 30 juli kan je via deze weg op zoek naar een (uitverkocht) Pukkelpopticket.
    Hou er rekening mee dat er veel zoekers zijn, maar weinig tickets.
  • Klik op ‘IK ZOEK EEN TICKET’ en kies welk ticket je wilt.
    Je ziet meteen welke tickets beschikbaar zijn en wat ze kosten.
    • Er wordt een administratiekost van €16 aangerekend.
    • De nieuwe koper betaalt €16 servicekosten bovenop de gevraagde verkoopprijs.
  • Klik op het ticket dat je wil. Is het nog beschikbaar, dan word je automatisch doorgestuurd
    naar de bestelsite. Je hebt dan 15 minuten om je bestelling af te ronden.
  • De betaling gebeurt rechtstreeks aan Pukkelpop.
  • Het oude ticket wordt geschrapt en jij krijgt het nieuwe ticket meteen in je mailbox.

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread