Pukkelpop 2025

Snap niet wat Macklemore recentelijk heeft gedaan om de upgrade van 18u15 twee jaar geleden naar headliner in 2025 te verantwoorden. Belachelijke vervanger

• Leuk
Waarderingen: Kachelle
Heeft bakken vol hits, geeft goeie shows en ligt ongeveer in hetzelfde genre?
Veel meer belegen kan je een 'hiphop' naam niet boeken toch? Teert die niet nog altijd op zijn 2 hits op 2013?

Maar goed, je mag 'm tof vinden natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: CSM
Nu ik vind de bevalling van zijn kind zelfs een 'gegronde reden' om geen show te spelen, maar waarom o waarom worden die shows dan aangeboden in de eerste plaats? Te bizar toch.
Waarschijnlijk omdat ie meer dan 9 maanden geleden geboekt is... ;-)

Maar dat dit geannuleerd zou worden, wisten ze dan natuurlijk al wel heel lang.

Zat er weer aan te komen. Man, man, man...
Ik dacht er hier een paar dagen geleden nog een mopje over te maken, maar dacht nee die hebben we al genoeg gemaakt...

Kunt moeilijk klagen over een vervanger maar mijn probleem met Macklemore is dat hij al 10 jaar nauwelijks nog relevant is. Nu goed, dat hoeft ook niet altijd, en was ook het geval voor Asap Rocky, maar die laatste was tenminste wat interessanter omdat hij de laatste tien jaar maar één keer in België gepasseerd.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Veel meer belegen kan je een 'hiphop' naam niet boeken toch? Teert die niet nog altijd op zijn 2 hits op 2013?

Maar goed, je mag 'm tof vinden natuurlijk.
Ik snap de opmerking, maar met Hind's Hall vorig jaar wel een heel relevante (en imo ook gewoon echt goede) hit gehad. 2017 ook nog Glorious, dus denk dat dat qua sfeer een betere headliner zal zijn dan Asap Rocky.

Soit, in combinatie met IDLES, kan dat wel eens een avond vol boodschappen ivm Palestina worden

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread