Rock Werchter 2025

Toch een dreun hoor, Sam Fender. Paar correcte reacties hier. Dit was zijn moment om die stap te zetten op het vaste land.
Nu, het verhaal kent nog een zeer uitgebreide context. Blijft vooral enorm balen.

Toch een dreun hoor, Sam Fender. Paar correcte reacties hier. Dit was zijn moment om die stap te zetten op het vaste land.
Nu, het verhaal kent nog een zeer uitgebreide context. Blijft vooral enorm balen.
Dit moet bij de organisatie toch al veel langer geweten zijn dat ze later uitschijnen? Ze toveren NBT uit de hoed als vervanger, maar dit regel je toch niet op 1 of 2 dagen tijd. Moest het zo zijn: respect!

Dit moet bij de organisatie toch al veel langer geweten zijn dat ze later uitschijnen? Ze toveren NBT uit de hoed als vervanger, maar dit regel je toch niet op 1 of 2 dagen tijd. Moest het zo zijn: respect!
Is ook samen geregeld met DTRH. Ik heb ook wel het gevoel dat er een bepaald noodplan klaar stond al lange tijd.
Zoals iemand ook terecht aangeeft, je moet die wel vanuit de UK snel hier krijgen. Dat is toch anders als Yungblud.

Was er iemand aanwezig bij Boston Manor? Dit was ook echt zó goed! Heel stevige energie.
Weet er trouwens iemand of die livestreams van proximus kunnen herbekeken worden na het festival? Want als ik nu check zie ik enkel de bevestigde streams van vandaag en niets meer van gisteren/donderdag.
Klopt! Boston Manor was tof!

Nog nagenieten van gisteren. Voige x Green Day steeds de vaart eruit, maar vond het nu gewoon een strakke show. En Bad Nerves en Fat Dog ❤️.

• Leuk
Waarderingen: guillaume
Tom Odell trekt volgens mij toch nog wel wat volk. Barn is zo goed als leeg voor Bright Eyes. Best sneu wel.

• Wow
Waarderingen: Bob105
Tom Odell trekt volgens mij toch nog wel wat volk. Barn is zo goed als leeg voor Bright Eyes. Best sneu wel.
Was op pinkpop ook, hele wei stond vol voor hem.

Matt Hansen was net wel echt goed!!! Soort van veel betere (minder valse) Dean Lewis. Dijk van een stem

Bijzonder mooie stem heeft Jacotene zeg. Ben benieuwd hoe groot die gaat worden

Tom Odell, ik snap nog steeds niet waarom die treurwilg zo veel volk blijft trekken met zijn middle of the road muziek. Het is oerdegelijk saai. Maar he...straks gaat de wei weer los op Another Love he.

• Leuk
Waarderingen: phil, CSM en festirock
Ik vraag me btw oprecht af of Sam Fender zijn grote kans nu niet gemist heeft. Het is een steengoede artiest die, als hij er staat ook echt er indrukwekkend staat. Hij had het momentum met de nieuwe plaat, hij had de hoge spots..en dan dit. Zoiets moet bij organisatoren toch een zure smaak achter laten? We zaten er bij de aankondiging nog mee te lachen, maar nu is het ook effectief van dat. Die reputatie blijft dus aan hem plakken, en lijkt me valabel dat sommige programmators hem gewoon niet meer boeken voor die hoge spots omdat het een risico is. Zonde.

• Leuk
Waarderingen: phil
Jacotene heeft een fenomenale stem en gaat heel groot worden. Lekker onbevangen nog. Na afloop nog een dansje met haar drummer.
almost monday moet wel het meest aanstekelijke poprockbandje sinds tijden zijn. Top optreden.

Users who are viewing this thread