Graspop Metal Meeting 2026

Mogelijks gerelateerd

21:20 laat de hoofd booker van download vallen dat hij weet heeft van 8 Europese festivals die momenteel een aanbod gedaan hebben aan sleep token om te headlinen. Ik denk gezien hoe weinig grote metal festivals er zijn dat we er wel van uit kunnen gaan dat Graspop er tussen zit.
Zeker omdat hij later aangeeft goed bevriend te zijn met Graspop, hellfest, wacken, Sweden rock, copenhell, ..
Had sowieso al verwacht dat ze heel hoge spots zouden krijgen bij hun volgende doorkomst. Na het zien van hun performance op download was het wel duidelijk dat ze op veel plaatsen headliner zouden zijn!

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Nou gisteren naar Linkin Park geweest in de Gelredome. Even buiten het absolute schijtgeluid in dat gebouw.. Hoeven die van mij niet op Graspop te staan. Echt absoluut een Werchter/Pinkpop band.

En dat zeg ik echt als (oude) diehard fan. Nee totale deceptie. Ik heb me vermaakt, maar het was mn 110 euro niet waard.

Ik blijf toch keihard hopen voor SOAD 🥹

Nou gisteren naar Linkin Park geweest in de Gelredome. Even buiten het absolute schijtgeluid in dat gebouw.. Hoeven die van mij niet op Graspop te staan. Echt absoluut een Werchter/Pinkpop band.

En dat zeg ik echt als (oude) diehard fan. Nee totale deceptie. Ik heb me vermaakt, maar het was mn 110 euro niet waard.

klinkt alsof dat het iets slecht is. een werchter/pinkpop band zijn.

klinkt eerder alsof je nu door hebt dat die band na plaat 1 en 2 een andere richting is uitgegaan
of jezelf een andere muzikale stijl bent beginnen volgen.

heb ik even een newsflash voor je
Laatste keer was SOAD ook een werchterbooking...

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Jammer voor je om dit te lezen, maar ik had dit al van mijlenver zien aankomen.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Jammer voor je om dit te lezen, maar ik had dit al van mijlenver zien aankomen.
Ik was er ook bang voor, maar wilde het toch een kans geven. Dus ben er open-minded ingegaan. Hoor ook veel positieve reacties en er waren onwijs veel mensen die LP voor het eerst zagen, dus dat is mooi natuurlijk! Voor mij was het in ieder geval niet voor herhaling vatbaar

om eens out of the box te denken:

met ¨Pendulum en NIN staan er al 2 jaar niet zo'n voor de hand liggende acts hoog op de line-up.

wie verwachten we misschien volgend jaar als 'vreemde eend'

The prodigy?
Muse?
Mark with a K om 1u30 in de metal dome? zoals aan de towers op werchter 😅
... ?

iets nieuwe of vreemd proberen kan en mag wel, zolang dat het maar niet de Bruce springsteen of Lenny Kravitz toer opgaat. Het mag wel stevige muziek blijven.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Tijdens graspop zelf had ik al het gevoel dat er iets was veranderd aan de mainstage maar met net wat videos terug te zien is het heel erg duidelijk

De grote schermen zijn bijna 50% breder geworden en de bovenste rand van de stage is nu ook veel beter afgewerkt tegenover de oude banners

2024
Bekijk bijlage 14868

2025
Bekijk bijlage 14869
ik had wel het idee dat de podia zelf wat kleiner waren. maar dat zal wel aan mijn ogen liggen

denk ook dat het graspop logo dit jaar mooier verlicht was als vorig jaar maar ook niet zeker van

ik had wel het idee dat de podia zelf wat kleiner waren. maar dat zal wel aan mijn ogen liggen

denk ook dat het graspop logo dit jaar mooier verlicht was als vorig jaar maar ook niet zeker van
lijkt mogelijk zo net omdat de schermen inderdaad weer wat groter waren

Users who are viewing this thread