Rock Werchter 2025

Ach, we kunnen ons maar bezighouden met pietluttigheden zoals het weer voorspellen om de tijd te doden tot de grote dag aanbreekt volgende week :)

Spoorboekjestijd! Maar wel onder voorbehoud.. Nog aantal keuzes die waarschijnlijk ter plekke genomen worden.
Donderdag: Als ik op tijd wakker ben wordt dit: Glintsal, Grade 2, While She Sleeps/Mother Mother, Corella, Amyl & The Sniffers, Lambrinin Girls, De La Soul (icm eten wss), English Teacher, Fontaines D.C., SEXTILE, Heilung/Deftones, Coheed and Cambria, Linkin Park
Vrijdag: Dikke/The Scratch, Sylvie Kreusch, Wet Leg/The Backseat Lovers, Bad Nerves, Weezer, Boston Manor, girl in red, Joey Valence & Brae, Simple Minds, Fat Dog, Green Day
Zaterdag: Afhankelijk of ik zin heb om vroeg op het terrein te zijn of niet: Jazz Brak, Almost Monday, Amenra, Damiano David maar een kans geven, Gurriers, RAYE, NOFUN!, Yungblud, Wisp, Barry Can't Swim, laatste stukje Sam Fender
Zondag: Dasha (als ik op tijd wakker ben), Emmy D'Arc (mustmust), Merol, Wunderhorse, Pommelien Thijs, Foster The People, Somebody's Child, Soulwax/Sawyer Hill, Noah Kahan/Rufus du Sol, Olivia Rodrigo, 2ManyDJ's Set

Goeie actie! Was dit in vorige jaren ook al? In ieder geval ga ik eens in lades op zoek naar oude gsm's (smartphones kun je ze niet noemen).
Ja ik heb er ook nog wel een aantal liggen waar anders toch niks mee gebeurd. Vraag me af of er überhaupt nog iets van te recyclen valt maar goed 😅

Goeie actie! Was dit in vorige jaren ook al? In ieder geval ga ik eens in lades op zoek naar oude gsm's (smartphones kun je ze niet noemen).
nieuw,

maar gaf wel als bijwerking dat er dit jaar meer gsm op GMM werden gestolen...
werden op momenten heel veel sim kaarten gevonden op de weide

als ik de gazetten mag geloven

maar heb er nog wel een paar liggen, dat wordt meenemen dus

nieuw,

Das elk jaar het geval, lag niet aan de actie hoor. Die mannen dat die gsms pikken doen dat niet voor 2 skullies, maar om ze zelf voor veel meer geld te verkopen

nieuw,

GSM's stelen voor 2 coins lijkt me geen goede investering voor een dief. Maarja, alles voor dat glaasje jupiler I guess

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Zal de barn volstaan bij London Grammar na Fontaines D.C. wil beide graag helemaal zien. Maar ik ben bang dat ik eerder weg zal moeten hij fontaines

• Leuk
Waarderingen: Louwers
Voor mij ook de grootste clash. Fontaines DC al enkele malen gezien en London Grammar nog nooit. Dus ik denk dat ik een half uurtje Fontaines meepak en dan naar de Barn ga.

Yes! Vanuit Festileaks zal er een community meet-up georganiseerd worden waarbij iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt van harte welkom is! Wanneer deze meet-up is zal als het goed is binnenkort bekend worden gemaakt op de socials van Festileaks! We zullen het dan ook hier delen!
Wij hebben ook het idee om een moshpit, wall of death te doen tijdens Pommelien Thijs.

(On)gewoon omdat het kan, zijn hier nog mensen die het zien zitten?

Ik snap nooit zo goed waarom
Mensen dan naar een Belgische act gaan die 80 keer per jaar in België optreed. Terwijl er met Finneas echt een flinke act tegenover staat.
Gewoon omdat het kan, daarom dat ik het wil opfleuren,

Ik heb de laatste dagen ook enorme kak over het hoofd gekregen omdat ik iets positief over Pommelien heb geschreven.

Users who are viewing this thread