Graspop Metal Meeting 2025

Was echt hetzelfde scenario vorig jaar. Beide bands vallen bij hetzelfde publiek in de smaak dus trekken ook eenzelfde publiek naar festivals.
Waar baseer je dat op dan? Ik stond bij beide bands redelijk vooraan en bij BMTH was de sfeer gewoon goed en heb ik bovenstaande dingen niet gezien in ieder geval. Ik zie de vergelijking niet zo.

• Leuk
Waarderingen: DenZwo en Blommie
@MetalLimbo niet volledig eens met je statement over kinderen en je afvragen of die überhaupt thuishoren in de menigte op een festival. Een geweldige manier om ze op die manier kennis te laten maken met live muziekbeleving. Leeftijd speelt natuurlijk een rol, maar ik zeg dit als iemand die op zijn 12e zijn eerste Rock Werchter heeft gedaan.
Het ging mij erom dat je niet kleine kinderen kunt meenemen naar een festival en verwachten dat ze geen dingen gaan zien die ze wellicht niet (van jou als ouder) zouden mogen zien.
Dat zul je dan op de koop toe moeten nemen.
Sterker nog, het kan een sterk leermoment zijn, als je het als ouder goed aanpakt.
Of je blijft ergens veilig op een tribune ofzo zitten natuurlijk.

Waar baseer je dat op dan? Ik stond bij beide bands redelijk vooraan en bij BMTH was de sfeer gewoon goed en heb ik bovenstaande dingen niet gezien in ieder geval. Ik zie de vergelijking niet zo.
Ook gwn onzin, van beide geen fan dus gooit ze maar op dezelfde stapel. Je kan beter de vergelijking maken met (een deel van) het publiek dat bij Pantera stond en dat zou ik geen jonge band noemen.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Het ging mij erom dat je niet kleine kinderen kunt meenemen naar een festival en verwachten dat ze geen dingen gaan zien die ze wellicht niet (van jou als ouder) zouden mogen zien.
Dat zul je dan op de koop toe moeten nemen.
Sterker nog, het kan een sterk leermoment zijn, als je het als ouder goed aanpakt.
Of je blijft ergens veilig op een tribune ofzo zitten natuurlijk.
Daar ben ik het wel mee eens. Als je je kind meeneemt, dan accepteer je inderdaad dat je zulke dingen kan tegenkomen en moet kaderen.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Frapant om te zien hoe men op het terrein open en bloot los uit het zakje coke zaten te snuiven. Toestanden die ik zelfs niet in voetbalstadions heb zien verschijnen.

Maar met witte neus wel terug de tribune in wandelen ba toilet bezoek, zelfs bij een belgische 2de klasser

• Leuk
Waarderingen: DenZwo
Dat hoef ik dan nou weer helemaal niet te horen. Zo respectloos om tijdens een show een andere band te verhemelen
Heeft imho niet echt wat met respect te maken. Het gebeurde ook willekeurig op straat , voor of na optredens.

Maar zal wel weer een generatie dingetje zijn😅

Vandaag Sylosis voor het eerst gezien en vond het echt een vette band. Kende er weinig van maar ga het zeker vaker luisteren. Soulfly was voor mij ook wel weer een sentimentje laatste keer dat ik ze gezien heb was op fields of rock denk ik.

Vanavond Dragonforce Airbourne (had ik niet op de jupiler verwacht)en Korn maar eens bekijken.

Ik vond brutus keigoed, maar ze hadden imo moeite om de mainstage in te palmen, dat doet Lorna shore toch beter. Graag debat openen hierover

• Leuk
Waarderingen: MrScissorhands
Het lijkt alsof er veel meer mensen zijn dat vorig jaar. Het loopt nu echt OVERAL vol met mensen

edit: misschien omdat Marquee leeg is. Ik lul ook maar wat hè

• Leuk
Waarderingen: Elisa Day

Users who are viewing this thread