De datum van Pinkpop is nog niet officieel bekend toch? Die verwacht ik gewoon weer een week na BKS...Even los van de evaluatie van dit jaar. Pinkpop valt tegelijk met de BKS volgend jaar. Ondanks dat het verschillende festivals zijn, zal dat toch ook deels met elkaar concurreren (zowel bezoekers als bands die geboekt moeten worden).
Het is, mijn idee, ook wel hoe je er zelf in staat. Bij elk concert zullen er mensen zijn die kletsen – ik heb het in ieder geval nog nooit niet meegemaakt. Zeg er iets van of ga elders staan – bij Michael Kiwanuka koos ik voor het laatste. Enkele meters verderop perfect kunnen genieten van het naar mijn gevoel verder doodstille concert, wat echt mooi was.Juist omdat er meer liefhebbers rondlopen, wordt er ook meer geklaagd denk ik. Het valt dan ook meer op als er wél praters zijn.
Toch ook even een tegengeluid: bij Michael Kiwanuka was het het hele optreden - waar echt heel veel rustige momenten in zaten - echt prachtig stil, dus complimenten voor het publiek dat er op dat moment voor de ONE stond. Laatste keer dat ik dat zo opvallend vond, was bij Radiohead in 2017 (Exit Music, hoe magisch was dat...).
Dat dat nog niet gebeurd is, verbaast me eigenlijk ook. Milo en Maurits zijn vrienden namelijk, al weet ik niet hoe close ze zijn. Maurits is ook al vaak bij Draaimolen geweest. Plus qua idee van het festival passen ze ook perfect naast elkaar.Ik hoop al jaren dat ze een samenwerking aangaan met Draaimolen en hun een podium te laten cureren.
de site van Pinkpop meldt nog niets, maar andere sites zoals festivalinfo wel...De datum van Pinkpop is nog niet officieel bekend toch? Die verwacht ik gewoon weer een week na BKS...
Als je nu in de presale een kaartje koopt, kun je straks met voorrang een huisje erbij boeken, Zodra de reguliere verkoop begint, kun je alleen nog accommodaties inclusief kaartjes kopen, als ik het me goed herinner.Heeft iemand een lijstje van de prijzen van de huisjes van 2025? Vrienden van mij willen misschien een huisje? Dan weten ze waar ze een beetje op moeten rekenen en of dat het wel waard is?
Kun je straks huisjes apart kopen van je kaartje? Of alleen in combinatie?
Kan niet echt een lijstje vinden, maar wij zaten in een lodge op het Safari Resort en betaalden zo'n € 240 p.p. (6-persoonshuisje met alles erop en eraan, zelfs een saunaatje in de badkamer). Als je een grotere lodge, een glamping tent (huisje, maar dan met tentdoek) of een huisje op het Lake Resort boekt, zou je hier misschien nog wat op kunnen besparen per persoon, maar dan heb je een idee waar je aan moet denken.Heeft iemand een lijstje van de prijzen van de huisjes van 2025? Vrienden van mij willen misschien een huisje? Dan weten ze waar ze een beetje op moeten rekenen en of dat het wel waard is?
Kun je straks huisjes apart kopen van je kaartje? Of alleen in combinatie?
Dank je wel voor het nakijken in ieder geval.Kan niet echt een lijstje vinden, maar wij zaten in een lodge op het Safari Resort en betaalden zo'n € 240 p.p. (6-persoonshuisje met alles erop en eraan, zelfs een saunaatje in de badkamer). Als je een grotere lodge, een glamping tent (huisje, maar dan met tentdoek) of een huisje op het Lake Resort boekt, zou je hier misschien nog wat op kunnen besparen per persoon, maar dan heb je een idee waar je aan moet denken.
De ciderbar is heel leuk, en je kan er echt eens iets ontdekken. De craftbeer stand mag wel iets anders aanbieden dan Leffe en Karmeliet, kan je toch moeilijk craftbeer noemen.De ciderbar was geweldig. Ik ben ook geen bier drinker. Dit was wel erg fijn.![]()
Als biersnob werd ik hier ook niet echt warm van nee.. en om nou met 30 graden een Kwak te gaan drinkenDe ciderbar is heel leuk, en je kan er echt eens iets ontdekken. De craftbeer stand mag wel iets anders aanbieden dan Leffe en Karmeliet, kan je toch moeilijk craftbeer noemen.
De Kneecap show staat inmiddels ook op de Youtube van 3voor12.