Down the Rabbit Hole 2025

Heel vette foto's

Ik kan het mis hebben, maar heb het idee dat het wel van een eerder jaar is.
Klopt. Groepscamping XL plekken stonden vorig jaar op de plek waar hier nu wat resort achtige dingen staan en er staan nog mensen naast het strand gecampeneerd
en die supermarkt etc is er niet

De plattegrond is ook weer geupdate!
Wat mij als eerste opvalt is dat de Porto parties staat op de plek van de oude rex en dat er een rabobank clubhuis komt....

Klopt. Groepscamping XL plekken stonden vorig jaar op de plek waar hier nu wat resort achtige dingen staan en er staan nog mensen naast het strand gecampeneerd
en die supermarkt etc is er niet
En vorig jaar was het zeker niet zulk lekker weer :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Joris
Veel nieuwe dingen op de plattegrond, 02, fuze tea festival ferry, als dat is wat ik denk dat het is lijkt het me wel leuke marketing. Wat ik moet bedenken bij 12. Pretvormer, geen idee. Verder interessant dat de locatie van Plato is verplaatst. Het lijkt er bijna op dat The Bizarre nu ook vanaf de achterkant begaanbaar is (de locatie waar vorig jaar Plato stond). Weet iemand wat CAYA is?

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Twee jaar geleden met veel spijt Lander & Adriaan gemist (lees: ik had geen idee wie het waren). Dat schijnt nogal een feestje te zijn geweest. Lekker kleinschalig en muziek waar je bij wilt zijn. Wat is dit jaar zo'n naam die je niet wilt missen? Shoot!

• Leuk
Waarderingen: Pinkeltje
Het lijkt er bijna op dat The Bizarre nu ook vanaf de achterkant begaanbaar
Ja dit viel mij ook al op. Zou wel fijn zijn denk ik, je moet alleen niet hebben dat iedereen die naar de Hotot wilt en de drukte bij die WC's niet mee wilt pakken daar doorheen loopt, maar er omheen zou waarschijnlijk ook wel kunnen.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Twee jaar geleden met veel spijt Lander & Adriaan gemist (lees: ik had geen idee wie het waren). Dat schijnt nogal een feestje te zijn geweest. Lekker kleinschalig en muziek waar je bij wilt zijn. Wat is dit jaar zo'n naam die je niet wilt missen? Shoot!
Ik ga weer een prediker zijn voor Glintsal in dat geval. Blijf erbij dat Bossa Nova echt veel te klein gaat zijn. Ze bestaan pas net in deze samenstelling dus hoe ze live zijn moet nog worden beoordeeld. Maar dit is een show van Glints (een van de twee helften van Glintsal, de andere is FAISAL):

Mijn eerste keer naar DTRH, heb er veel zin in! Ik moet bekennen dat ik niet veel namen ken.. Het is ook alweer een tijd geleden dat ik naar een festival ben geweest, dus ik ben er een beetje uit.

Ik werd bij het beluisteren erg blij van The Latums en van Chloe Qisha, maar die twee clashen helaas. Heeft iemand hen live gezien, wie geeft een goede show? Ik neig nu naar Chloe Qisha.

En hebben jullie verder tips wie echt de moeite waard is om live te zien, los van of het je muzieksmaak is? Ik zag hier al Model/Actriz voorbijkomen, dus die ga ik zeker bekijken!

Mijn eerste keer naar DTRH, heb er veel zin in! Ik moet bekennen dat ik niet veel namen ken.. Het is ook alweer een tijd geleden dat ik naar een festival ben geweest, dus ik ben er een beetje uit.

Ik werd bij het beluisteren erg blij van The Latums en van Chloe Qisha, maar die twee clashen helaas. Heeft iemand hen live gezien, wie geeft een goede show? Ik neig nu naar Chloe Qisha.

En hebben jullie verder tips wie echt de moeite waard is om live te zien, los van of het je muzieksmaak is? Ik zag hier al Model/Actriz voorbijkomen, dus die ga ik zeker bekijken!
Zomaar een greep uit de niet-headliners die mij erg enthousiast maken. Zeker niet uitputtend.

Wunderhorse, FKA Twigs, Joey Valence & Brae, Greentea Peng, Tems, Wet Leg, Ezra Collective, JPEGMAFIA, Royel Otis.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en Helena
Nog even wat extra voorpret, wat zijn de de nummers van de artiesten op je lijstje waar je het meest naar uitkijkt? Voor mij zijn dat o.a:

1. Amyl and the Sniffers: Knifey
2. Beth Gibbons: Tom The Model
3. Wunderhorse: Teal
4. Patti Smith: Redondo Beach
5. Massive Attack: Angel
6. Saint Levant: Wazira
7. Royel Otis: Going Kokomo
8. Ichiko Aoba: Sagu Palm's Song
9. FKA Twigs: Girl Feels Good
10. Gurriers: Des Goblins

• Leuk
Waarderingen: daily
Ik ga weer een prediker zijn voor Glintsal in dat geval. Blijf erbij dat Bossa Nova echt veel te klein gaat zijn. Ze bestaan pas net in deze samenstelling dus hoe ze live zijn moet nog worden beoordeeld. Maar dit is een show van Glints (een van de twee helften van Glintsal, de andere is FAISAL):

Tof, ik zet het op de must-watch lijst!

Zelf Lathums dit voorjaar in Tivoli live gezien. Was een erg leuk optreden en steekt muzikaal erg goed in elkaar. Ze weten het publiek ook redelijk goed mee te krijgen. Maar er zit verder niet een heel bijzondere show aan vast. Dus wat dat betreft zou ik voor de artiest kiezen die je op album het meeste aanspreekt

• Leuk
Waarderingen: Helena
Haha, nou volgend jaar een meet-up dan ;). Hebben jullie het naar je zin gehad? Inderdaad heel veel Fransen (maar ja, dat was ook niet anders te verwachten), ik vond het wel een heel erg enthousiast en respectvol publiek, voor mijn gevoel ging het bij een Magdalena Bay echt los onder de Fransen vergeleken met BKS.
Wij zijn alleen de zondag geweest maar vonden het wel een erg leuk festival. Het publiek is inderdaad een stuk enthousiaster (uitbundiger) dan het Nederlandse publiek.

Alleen bij Beach House stonden we tussen heel vervelend publiek. Rechts van en achter ons leek het alsof we in een coffeeshop terecht waren gekomen. Voor ons stond een groep dronken Britten, links van ons werd er openlijk gesnoven en begonnen ze tegen iedereen aangebeukt zonder dat ze het zelf door hadden. Bij LCD was het wel weer helemaal prima.

Zaho is eigenlijk niet echt mijn ding, maar mensen waren op dit forum zo enthousiast dat ik toch wel overwoog om langs te gaan. Al was het alleen om het fenomeen mee te maken. Maar toen zag ik het tijdschema en helaas, tegen Joey Valance en Brae kan ze echt niet op.
Ja dat is ook de vieste clash van het hele festival.

Het begint echt op Lowlands te lijken, op voorhand al weten dat je sommige toffe dingen gewoon niet kunt zien vanwege keuzes. Crowd management.

Wie kan ons helpen.. wat mogen we absoluut niet missen dit jaar?? 😀
Wat valt in lijn met Tom trago, TLM Airlines, DJ heartstring, okto octa etc??? Dus die techno kant.

Dank is groot!! X

Wie kan ons helpen.. wat mogen we absoluut niet missen dit jaar?? 😀
Wat valt in lijn met Tom trago, TLM Airlines, DJ heartstring, okto octa etc??? Dus die techno kant.

Dank is groot!! X
Kamma, young Marco en slimfit op de zaterdag. Op zondagnacht is de rex volgens mij leuk dit jaar.

Overigens moet ik zeggen dat dtrh in de nacht dit jaar wel heel leftfield heeft gezocht. Ik zie heel veel ukg, raggeaton, dancehall, etc. En als ik sommige dj's opzoek die afsluiten in de rex of de croque madame is het simpel gezegd gewoon vage muziek waar je een liefhebber van kan zijn maar wat moeilijk is om op te dansen. Natuurlijk is het leuk dat er voor iedereen wat is, maar uiteindelijk willen de meeste mensen snachts gewoon uit hun plaat gaan (ik in ieder geval wel). Daarnaast is het zo dat de laatste jaren hardhouse, trance, Italo disco en hardere techno heel populair zijn, maar dat dtrh dat dit jaar een beetje heeft laten liggen.

Als ik nu inluister naar de DJs op vrijdag na djvt (ik ga wss niet naar massive attack) dan hoor ik gewoon heel weinig met vette drops waarop de hele tent aan het springen is. Eerlijk gezegd zie ik op de vrijdagnacht niks wat me echt vet lijkt, terwijl ik toch de mainstream elektronische muziek liefhebber vertegenwoordig. Ik hoorde in een podcast dat de nachtprogrammeur met zwangerschapsverlof was, misschien heeft dat er mee te maken ;).

Overigens vind ik het ook echt gek dat John talabot de grootste techno tent afsluit zondag. Zo weet je in ieder geval zeker dat het festival als een nachtkaars uitgaat.

reacties zijn welkom en tips (vooral voor de vrijdagnacht dus) zijn ook zeker welkom!

Klopt, maar gaan deze veldjes ook tegen de avond nog open? Of moeten we echt in de middag die kant op wil je een campingplek bemachtigen?
Vorig jaar leek het alsof camping Geel 's middags al vol was.
Wat dat betreft is BKS wel relaxter aangezien de volledige camping pas op vrijdag open gaat. Dat gestress nu op de donderdag....😅
Camping roze (of paars?) ging vorig jaar pas in de avond open. Daar wilde we initieel met onze groep staan maar uiteindelijk op geel beland. Dit jaar met z’n tweeen en we wilde wat later gaan, maar weinig zin om helemaal achteraan op rood te belanden. Lastig lastig lastig.

Kamma, young Marco en slimfit op de zaterdag. Op zondagnacht is de rex volgens mij leuk dit jaar.

Overigens moet ik zeggen dat dtrh in de nacht dit jaar wel heel leftfield heeft gezocht. Ik zie heel veel ukg, raggeaton, dancehall, etc. En als ik sommige dj's opzoek die afsluiten in de rex of de croque madame is het simpel gezegd gewoon vage muziek waar je een liefhebber van kan zijn maar wat moeilijk is om op te dansen. Natuurlijk is het leuk dat er voor iedereen wat is, maar uiteindelijk willen de meeste mensen snachts gewoon uit hun plaat gaan (ik in ieder geval wel). Daarnaast is het zo dat de laatste jaren hardhouse, trance, Italo disco en hardere techno heel populair zijn, maar dat dtrh dat dit jaar een beetje heeft laten liggen.

Als ik nu inluister naar de DJs op vrijdag na djvt (ik ga wss niet naar massive attack) dan hoor ik gewoon heel weinig met vette drops waarop de hele tent aan het springen is. Eerlijk gezegd zie ik op de vrijdagnacht niks wat me echt vet lijkt, terwijl ik toch de mainstream elektronische muziek liefhebber vertegenwoordig. Ik hoorde in een podcast dat de nachtprogrammeur met zwangerschapsverlof was, misschien heeft dat er mee te maken ;).

Overigens vind ik het ook echt gek dat John talabot de grootste techno tent afsluit zondag. Zo weet je in ieder geval zeker dat het festival als een nachtkaars uitgaat.

reacties zijn welkom en tips (vooral voor de vrijdagnacht dus) zijn ook zeker welkom!
Interplanetary Criminal vrijdag nacht lijkt me wel vet, wordt het wel gelijk een latertje. Verder mis ook wel soort Folamour setjes ergens in de nacht met toegankelijke dansbare house.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en mng81

Users who are viewing this thread