Kamma, young Marco en slimfit op de zaterdag. Op zondagnacht is de rex volgens mij leuk dit jaar.
Overigens moet ik zeggen dat dtrh in de nacht dit jaar wel heel leftfield heeft gezocht. Ik zie heel veel ukg, raggeaton, dancehall, etc. En als ik sommige dj's opzoek die afsluiten in de rex of de croque madame is het simpel gezegd gewoon vage muziek waar je een liefhebber van kan zijn maar wat moeilijk is om op te dansen. Natuurlijk is het leuk dat er voor iedereen wat is, maar uiteindelijk willen de meeste mensen snachts gewoon uit hun plaat gaan (ik in ieder geval wel). Daarnaast is het zo dat de laatste jaren hardhouse, trance, Italo disco en hardere techno heel populair zijn, maar dat dtrh dat dit jaar een beetje heeft laten liggen.
Als ik nu inluister naar de DJs op vrijdag na djvt (ik ga wss niet naar massive attack) dan hoor ik gewoon heel weinig met vette drops waarop de hele tent aan het springen is. Eerlijk gezegd zie ik op de vrijdagnacht niks wat me echt vet lijkt, terwijl ik toch de mainstream elektronische muziek liefhebber vertegenwoordig. Ik hoorde in een podcast dat de nachtprogrammeur met zwangerschapsverlof was, misschien heeft dat er mee te maken

.
Overigens vind ik het ook echt gek dat John talabot de grootste techno tent afsluit zondag. Zo weet je in ieder geval zeker dat het festival als een nachtkaars uitgaat.
reacties zijn welkom en tips (vooral voor de vrijdagnacht dus) zijn ook zeker welkom!