Down the Rabbit Hole 2025

Daarover gesproken, zijn er mensen die inmiddels een makkelijke oplossing hebben gevonden voor het betalen met de pin? Voor ons als groep was het altijd heel makkelijk om munten te gebruiken omdat we vaak in veel verschillende samenstellingen op het terrein te vinden zijn. Nu ben ik niet te beroerd om af en toe een rondje te geven maar als arme student is het toch vervelend als de verhoudingen dan heel krom worden. En om nou telkens allen apart een biertje halen slaat natuurlijk ook nergens op :rolleyes:. Heb er zelf al wel over gebrainstormd maar ben er niet echt uitgekomen.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Daarover gesproken, zijn er mensen die inmiddels een makkelijke oplossing hebben gevonden voor het betalen met de pin? Voor ons als groep was het altijd heel makkelijk om munten te gebruiken omdat we vaak in veel verschillende samenstellingen op het terrein te vinden zijn. Nu ben ik niet te beroerd om af en toe een rondje te geven maar als arme student is het toch vervelend als de verhoudingen dan heel krom worden. En om nou telkens alle apart een biertje halen slaat natuurlijk ook nergens op :rolleyes:. Heb er zelf al wel over gebrainstormd maar ben er niet echt uitgekomen.
Gewoon zelf plastic fishes kopen en die als muntjes gebruiken, en dan niet moeilijk doen als iemand een pilsje van 4 euro en iemand een wijn van 6 euro neemt, maar gewoon een drankje per munt. Geef iedereen er aan het begin van het festival evenveel en verreken het op het eind.

Daarover gesproken, zijn er mensen die inmiddels een makkelijke oplossing hebben gevonden voor het betalen met de pin? Voor ons als groep was het altijd heel makkelijk om munten te gebruiken omdat we vaak in veel verschillende samenstellingen op het terrein te vinden zijn. Nu ben ik niet te beroerd om af en toe een rondje te geven maar als arme student is het toch vervelend als de verhoudingen dan heel krom worden. En om nou telkens alle apart een biertje halen slaat natuurlijk ook nergens op :rolleyes:. Heb er zelf al wel over gebrainstormd maar ben er niet echt uitgekomen.
Splitwise.

Werkt dit anders/beter dan WieBetaaltWat/Splitser?
Vraag ik me ook af. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal zie gebeuren dat ik snachts om een uur of 4 een WieBetaaltWat sta in te vullen maar dat terzijde, de optie is er

• Haha
Waarderingen: mroizo
Ik kan trouwens zeggen nadat ik FKA Twigs in Parijs heb gezien op We Love Green je het jezelf eigenlijk niet mag vergeven als je daar niet heen gaat.

Ongelooflijke show! En bijzonder dansbaar ook nog eens.

PS: Ezra Collective was ook geweldig, dat wordt ook een feestje!

Vraag ik me ook af. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet helemaal zie gebeuren dat ik snachts om een uur of 4 een WieBetaaltWat sta in te vullen maar dat terzijde, de optie is er
Scheelt dat je de volgende dag gewoon op je bankrekening kan kijken hoeveel er af is geschreven. Over het algemeen kan je het wel redelijk terug redeneren. De tijd die je nu bespaart met het in de rij staan voor munten kun je dus mooi gebruiken voor het invullen van een Wbw

Je kunt in Wbw overigens ook een min bedrag invoeren. Je kunt dus aan iedereen die een drankje wilt, vragen of ze het bedrag voor het drankje in de min op jou invoeren in de Wbw. Dan weet degene die naar de bar loopt ook precies wie er wat wilt. Als je dan het geld niet hebt overgemaakt als de "ober" aan de bar staat, krijg je die ronde gewoon geen biertje.

Laatst bewerkt:
Scheelt dat je de volgende dag gewoon op je bankrekening kan kijken hoeveel er af is geschreven. Over het algemeen kan je het wel redelijk terug redeneren. De tijd die je nu bespaart met het in de rij staan voor munten kun je dus mooi gebruiken voor het invullen van een Wbw
Het probleem is vooral dat je de volgende ochtend vaak niet meer precies weet voor wie je wel en voor wie je niet iets gehaald hebt. Ik denk dat wij voor een praktische oplossing gaan waarbij je telkens als je drankjes haalt gewoon even in de app gooit voor wie je dat gedaan hebt.

Ik snap de overwegingen van het festival volledig, maar ik vind het eerlijk gezegd best wel vervelend dat ik nu voorzie dat ik toch een stuk vaker mijn telefoon ga gebruiken op het terrein. Vond het altijd erg rustgevend dat ik dat ding wat minder aanraak op een festival.

• Leuk
Waarderingen: mgbss, Novis95 en Beer8
09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 (!) tm

Ik kan trouwens zeggen nadat ik FKA Twigs in Parijs heb gezien op We Love Green je het jezelf eigenlijk niet mag vergeven als je daar niet heen gaat.

Ongelooflijke show! En bijzonder dansbaar ook nog eens.

PS: Ezra Collective was ook geweldig, dat wordt ook een feestje!
En ik maar denken dat mijn vriendin en ik de enige Nederlanders waren daar. Heb alleen maar Frans om me heen gehoord op een groep Engelsen na.

Vorig jaar zeiden ze dat bolderkarren niet mochten, dat was na die regen en veel drukte verwacht.

Ik denk dat het wel of niet toelaten van een gevulde bolderkar per bus en moment verschillend kan zijn. Drukte van het moment en type chauffeur. De 1 heeft er lol in en vind alles best, de ander vind dit soort diensten kut en is chagerijnig en zeurt om elk klein ding.
Vorig jaar gingen bolderkarren gewoon mee bij alle bussen die ik zag. Alleen je bent dus afhankelijk van of er plek is.

Joey Valance vs Zaho de Sagazan meter:

70% vs 30%
Zaho is eigenlijk niet echt mijn ding, maar mensen waren op dit forum zo enthousiast dat ik toch wel overwoog om langs te gaan. Al was het alleen om het fenomeen mee te maken. Maar toen zag ik het tijdschema en helaas, tegen Joey Valance en Brae kan ze echt niet op.

• Geweldig
Waarderingen: MarkD
Het probleem is vooral dat je de volgende ochtend vaak niet meer precies weet voor wie je wel en voor wie je niet iets gehaald hebt. Ik denk dat wij voor een praktische oplossing gaan waarbij je telkens als je drankjes haalt gewoon even in de app gooit voor wie je dat gedaan hebt.

Ik snap de overwegingen van het festival volledig, maar ik vind het eerlijk gezegd best wel vervelend dat ik nu voorzie dat ik toch een stuk vaker mijn telefoon ga gebruiken op het terrein. Vond het altijd erg rustgevend dat ik dat ding wat minder aanraak op een festival.
Ik ben ook echt pro munten. Vooral vanwege het makkelijker maken van rondjes halen(zoals hierboven ook besproken), maar ik moet ook zeggen dat ik ieder jaar weer benieuwd ben naar hoe het muntje er uit gaat zien.

Ik denk overigens dat ik een oplossing heb voor het probleem van het betalen met je telefoon. Doe het niet en pak je pinpas. Hierdoor blijf je lekker in de festivalbubbel. Ik heb die van mij inmiddels afgestoft😁

En ik maar denken dat mijn vriendin en ik de enige Nederlanders waren daar. Heb alleen maar Frans om me heen gehoord op een groep Engelsen na.
Haha, nou volgend jaar een meet-up dan ;). Hebben jullie het naar je zin gehad? Inderdaad heel veel Fransen (maar ja, dat was ook niet anders te verwachten), ik vond het wel een heel erg enthousiast en respectvol publiek, voor mijn gevoel ging het bij een Magdalena Bay echt los onder de Fransen vergeleken met BKS.

Users who are viewing this thread